  • 1. Data: 2023-08-22 18:53:25
    Temat: Nieco OT ale trudno o lepszą grupę :)
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Obiła się komuś o oczy czy uszy informacja o świecącej farbie z dodatkiem
    trytu? Potrzebowałbym ułamek grama.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-08-22 19:15:34
    Temat: Re: Nieco OT ale trudno o lepszą grupę :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2023 18:53, Jacek wrote:
    > Obiła się komuś o oczy czy uszy informacja o świecącej farbie z dodatkiem
    > trytu? Potrzebowałbym ułamek grama.

    Wydłubać z breloczków?

    https://www.amazon.com/Luminous-Fluorescent-Waterpro
    of-Hurricane-Emergency/dp/B07KNQRYW6

    https://www.amazon.com/dp/B07DHVL9PF

    Niestety jest masa fake, szczególnie na aliexpress.

  • 3. Data: 2023-08-22 19:19:24
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 22 Aug 2023 19:15:34 +0200, użytkownik heby napisał:

    > Wydłubać z breloczków?

    A nie, w breloczkach tryt jest w postaci gazu. A ja chciałbym pomalować
    wskazówki zegara (zbyt małego by użyć rurek z trytem w całości).

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-08-22 19:45:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.08.2023 o 19:19, Jacek pisze:

    > A nie, w breloczkach tryt jest w postaci gazu. A ja chciałbym pomalować
    > wskazówki zegara (zbyt małego by użyć rurek z trytem w całości).

    https://allegro.pl/oferta/lakier-fotoluminescencyjny
    -swiecacy-w-ciemnosci-7521227019
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-08-22 19:46:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 22 August 2023 at 18:53:27 UTC+2, Jacek wrote:
    > Obiła się komuś o oczy czy uszy informacja o świecącej farbie z dodatkiem
    > trytu? Potrzebowałbym ułamek grama.
    >
    > --
    > Jacek

    Stosowanie promieniotwórczych barwników jest karalne i ścigane z mocy prawa, bo
    wywołuje raka.

  • 6. Data: 2023-08-22 20:28:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2023 19:19, Jacek wrote:
    > A nie, w breloczkach tryt jest w postaci gazu.

    Miałem na myśli wydłubać cała fiolkę i ją użyć do czego tam
    potrzebujesz. Bo farb "ładowanych" w świetle dziennym jest wszędzie
    pełno, nawet w Empiku widziałem kiedyś.

  • 7. Data: 2023-08-22 22:16:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://allegro.pl/oferta/lakier-fotoluminescencyjny
    -swiecacy-w-ciemnosci-7521227019

    Możesz też kupić gotowe wskazówki, bo są.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-08-22 22:19:33
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 22 Aug 2023 19:45:34 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

    > https://allegro.pl/oferta/lakier-fotoluminescencyjny
    -swiecacy-w-
    ciemnosci-7521227019

    "Długość "świecenia" zależy od wymalowanej powierzchni oraz ilości warstw
    (nie zalecamy nakładania więcej niż 3 warstwy) i jest wyrażana w raczej
    minutach. Prosimy nie spodziewać się efektu kilkugodzinnego świecenia"
    A ja potrzebuję sprawdzić godzinę o 3 czy 5 nad ranem :)

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2023-08-22 22:23:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2023 22:19, Jacek wrote:
    > A ja potrzebuję sprawdzić godzinę o 3 czy 5 nad ranem :)

    Kup sobie zegarek LED albo z projektorem.

  • 10. Data: 2023-08-22 22:51:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.08.2023 o 22:23, heby pisze:

    > Kup sobie zegarek LED albo z projektorem.

    Wskazówkowy? :D...No dobra, może znajdzie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>