  • 1. Data: 2009-06-02 10:25:41
    Temat: Nikon dogorywa!
    Od: l...@l...localdomain

    Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    odsunięciem w cień metodą już wypróbowaną przez Pentaksa i Leikę:
    http://www.fotografuj.pl/News/Limitowane_wersje_kolo
    rystyczne_Nikon_D3/id/3034

    :)

    Gnx, gb wrfg snxr, anjrg jcebfg b glz cvfmą.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 2. Data: 2009-06-02 10:31:47
    Temat: Re: Nikon dogorywa!
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    > odsunięciem w cień metodą już wypróbowaną przez Pentaksa i Leikę:
> [...]

    Bruce Lee żondzi ;)
    Natomiast moro całkiem całkiem :)

    Roger

  • 3. Data: 2009-06-02 11:20:46
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    On 2 Cze, 12:25, l...@l...localdomain wrote:
    > Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    > odsunięciem w cień metodą już wypróbowaną przez Pentaksa i
> [...]
    ???
    z informacji na stronie wynika, ze to propozycje internautow...
    Artur

  • 4. Data: 2009-06-02 11:41:23
    Od: "Rudy 102" <t...@k...ru>

> [...]
    >
    > Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    > odsunięciem w cień metodą już wypróbowaną przez Pentaksa i Leikę:

    Eeeee, nie ma wersji z Doda :)

  • 5. Data: 2009-06-02 11:44:01
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 2 Cze, 12:25, l...@l...localdomain wrote:
    > Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    > odsunięciem w cień

    To nie Nikon tylko "uzyszkodnicy" wysuneli propozycje. Proponuje
    nauke czytania.
    StaM

  • 6. Data: 2009-06-02 12:01:41
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 04:44:01 -0700 (PDT), q...@g...com
    napisał(a):

    > To nie Nikon tylko "uzyszkodnicy" wysuneli propozycje. Proponuje
    > nauke czytania.

    Proponuję zapoznanie się z terminami: ROT-13 oraz "żart wyczuwalny na
    kilometr" ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2009-06-02 12:06:16
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "q...@g...com" <q...@g...com> napisał(a):

    > To nie Nikon tylko "uzyszkodnicy" wysuneli propozycje. Proponuje
    >nauke czytania.

    Przeciez napisal, ze to zart.

  • 8. Data: 2009-06-02 12:17:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik lrem napisał
    > Nikon nie mogąc wytrzymać presji postanowił ratować się przed całkowitym
    > odsunięciem w cień metodą już wypróbowaną przez Pentaksa i Leikę:
> [...]

    Eeee, tam : ((((
    Nie ma wypasionego w 24karatowe złoto, bueeeee!

    Ale #1 KibelEdition jest całkiem, całkiem - jak arabska limuzyna ; )))))))))

    adam

  • 9. Data: 2009-06-02 12:20:54
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "a.no" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
> [...]
    e_kolorystyczne_Nikon_D...

    ???
    z informacji na stronie wynika, ze to propozycje internautow...

    co chcesz .. 'palsca to trótna yasica' ;)

    Paweł

  • 10. Data: 2009-06-02 13:39:47
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 2 Cze, 14:01, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Proponuję zapoznanie się z terminami: ROT-13 oraz "żart wyczuwalny na
    > kilometr" ;)

    > Pozdr.
    >   Grzegorz
     ::::

    W tytule "Nikon dogorywa!" nie ma nic smiesznego, ani nic nie wskazuje
    na zart.(omal, ze nie sprzedalem moje fuji s5)
    Pozdrawiam StaM