  • 1. Data: 2009-06-02 10:56:47
    Temat: OLYMPUS- adapter do kart SDHC
    Od: "DS" <d...@g...pl>

    Podobno w aparatach Olympus żle pracuja karty micro SDHC (poprzez adapter
    MASD-1), czy to prawda. Może zależy od producenta karty lub jej wielkości.
    patrz:
    http://www.olympus.co.jp/en/support/imsg/digicamera/
    compati/microsd.cfm#s-3
    chciałem użyć kart 8GB
    jakieś doświadczenia?

  • 2. Data: 2009-06-02 18:06:09
    Temat: Re: OLYMPUS- adapter do kart SDHC
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    DS napisal:
    > Podobno w aparatach Olympus żle pracuja karty micro SDHC (poprzez adapter
    > MASD-1), czy to prawda. Może zależy od producenta karty lub jej wielkości.
    > patrz:

    Hm, czy wszystkie to nie wiem, ale mi w Tough8000 wariowala 4 GB uSDHC.
    Objawy byly takie, ze aparat losowo przy wlaczeniu rzucal komunikatem
    przetrzyj styki. Po kilku nastepnych wlaczeniach zaskakiwal, albo nie :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-06-03 08:30:48
    Od: "DS" <d...@g...pl>

    A jakiej firmy używałeś tych uSDHC. Czy prędkość zapisu na tej karcie jest
    zauważalnie szybsz od zwykłej zalecanej karty xD (M+)