  • 21. Data: 2010-10-27 17:28:37
    Temat: Re: No i mamy nowego opa ...ehmm.... stacjonarnego ;-)
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dla operatora przypisanie numeru geograficznego do SIM może być bardzo
    > korzystne
    > -- im trudniej taki przenieść, tym mocniej klient związany jest
    > z operatorem.

    numer stacjonarny przeniesc mozna, zwykle jest jakas przerwa, ale dziala to
    coraz lepiej
    ja wciaz twierdze, ze ta usluga zostala wprowadzona, aby miec wieksze
    porfolio, a kolejni ja wprowadzili, aby nie byc gorszymi od konkurencji

  • 22. Data: 2010-10-27 17:49:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

    > numer stacjonarny przeniesc mozna, zwykle jest jakas przerwa, ale
    > dziala to coraz lepiej

    Z tepsianymi numerami nieco lepiej, z innymi chyba jeszcze niekoniecznie.

    > ja wciaz twierdze, ze ta usluga zostala wprowadzona, aby miec wieksze
    > porfolio, a kolejni ja wprowadzili, aby nie byc gorszymi od konkurencji

    No i fajnie. Jeszcze lepiej by było, gdyby zabrać operatorom numerację
    (co by oznaczało posłanie w cholerę większości PNK) i oddać ją abonentom
    (coś jak brytyjskie tablice rejestracyjne samochodów).
    Za numery zaparkowanie i nie wykorzystywane u żadnego operatora, opłaty
    mógłby pobierać UKE.

    --
    Jarek