  • 1. Data: 2010-10-21 17:47:04
    Temat: Pozycja na rachunku TPSA
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Co na rachunku TPSA w liście rozmów oznacza numer w postaci:

    790#0506nnnnnn

  • 2. Data: 2010-10-23 22:40:51
    Temat: Re: Pozycja na rachunku TPSA
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 21 Oct 2010 17:47:04 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Co na rachunku TPSA w liście rozmów oznacza numer w postaci:
    >
    >790#0506nnnnnn

    a nie jest to numer ewidencyjny????

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-10-24 07:52:41
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a nie jest to numer ewidencyjny????
    chyba nie doczytałeś - "w liście "rozmów"" - czyli wykazie połączeń (tzw. bilingu)
    zresztą numery ewidencyjne zaczynają się od numeru strefy numeracyjnej.
    Chyba, że klient przeniósł do innej strefy ze starym numerem ewd.

  • 4. Data: 2010-10-24 08:52:43
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    jerry pisze:
> [...]
    > zresztą numery ewidencyjne zaczynają się od numeru strefy numeracyjnej.
    > Chyba, że klient przeniósł do innej strefy ze starym numerem ewd.
    hmmm ...
    tak sobie głupio mysle ..
    nie pojawiło ci sie to czasem w tym samym czasie co było przejście
    "zero" i "bez zera" ??
    nie było tak, ze miałes czasami połaczenia, a czasami zapowiedź:

    ....informujemy, abys kręcil bez zera?? .... ;-P

    Ile cie za to połaczenie naliczyli??
    podaj date wykonania połaczenia.

    może tez tak być, że to było jakies przeniesienie,
    Numeracja 79 i 50 to IMHO nalezy do TPSA ......

  • 5. Data: 2010-10-24 08:53:57
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    ziolko pisze:
> [...]
    > podaj date wykonania połaczenia.
    >

    > może tez tak być, że to było jakies przeniesienie,
    > Numeracja 79 i 50 to IMHO nalezy do TPSA ......
    tfuu do ORANGE ;(

  • 6. Data: 2010-10-24 11:40:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 00:40:51 +0200, a...@p...pl wrote:
    >On Thu, 21 Oct 2010 17:47:04 +0000 (UTC), jureq
    >
    >a nie jest to numer ewidencyjny????

    Wyglada raczej na jakies przekierowanie na komorke,
    choc one maja inny kod.

    J.

  • 7. Data: 2010-10-24 14:13:41
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >zresztą numery ewidencyjne zaczynają się od numeru strefy numeracyjnej.

    zaczynaja sie takze od 8 i 9

  • 8. Data: 2010-10-24 14:17:49
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zaczynaja sie takze od 8 i 9
    tak, wiem. duży biznes i klienci kluczowi

  • 9. Data: 2010-10-24 20:58:19
    Od: rty <g...@t...pt>

    On Thu, 21 Oct 2010 17:47:04 +0000 (UTC)
    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > 790#0506nnnnnn

    Uważam, że to numer Orange przeniesiony do Play lub coś na tej zasadzie.