  • 1. Data: 2010-10-20 13:51:09
    Temat: Co to za numer 032 7752600 ?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzwonili w sparawie jakiejś ankiety prawdopodobnie chodziło znowu o jakiś
    materac. Czy da się uniknąć podobnych telefonów. Bo kilka godzin wcześniej
    dzwonili w sprawie materaca z kierunkowego 061

  • 2. Data: 2010-10-20 18:01:52
    Temat: Re: Co to za numer 032 7752600 ?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dzwonili w sparawie jakiejś ankiety prawdopodobnie chodziło znowu o jakiś
    > materac. Czy da się uniknąć podobnych telefonów. Bo kilka godzin wcześniej
    > dzwonili w sprawie materaca z kierunkowego 061

    bylo nie raz o sposobach na ankieterow i akwizytorow
    do mnie niestety nie dzwonia, a mam do wyprobowania mase rozwiazan

  • 3. Data: 2010-10-20 20:08:59
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-20 20:01, brum pisze:

    > bylo nie raz o sposobach na ankieterow i akwizytorow
    > do mnie niestety nie dzwonia, a mam do wyprobowania mase rozwiazan

    Mnie dzisiaj powalił SMSowy spam:
    "Czy numer [tutaj był mój numer] należy do Pana? Jeśli tak, wygrał Pan
    samochód".

    Aż chciałoby się odpisać: "Nie, to nie mój numer. Ja tu tylko sprzątam". ;)

  • 4. Data: 2010-10-21 08:09:02
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    Atlantis pisze:

> [...]
    > samochód".
    >
    > Aż chciałoby się odpisać: "Nie, to nie mój numer. Ja tu tylko sprzątam". ;)

    Miałem to samo, w sieci ze znakiem operacji matematycznej.
    Też mnie korciło odpisać: Ależ oczywiście że nie, ja ten aparat tylko
    ukradłem :)

    pozdr.
    KD

  • 5. Data: 2010-10-22 13:20:47
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "Krzysztof Dermont" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem to samo, w sieci ze znakiem operacji matematycznej.
    > Też mnie korciło odpisać: Ależ oczywiście że nie, ja ten aparat tylko
    > ukradłem :)

    To już nie tylko w sieci z cytrusem w nazwie rozdają BMW??

  • 6. Data: 2010-10-23 20:50:35
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-20 15:51, rageofhonor pisze:
    > (...)kilka godzin
    > wcześniej dzwonili w sprawie materaca z kierunkowego 061

    Widzę, że nie tylko mnie sieć dostawia zero
    przed prezentowanym numerem. Czy to jakaś reguła?
    Czy wyjątek? I jak sobie radzić z tym zerem, jeśli
    się używa książki telefonicznej znajdującej się
    w aparacie?

    Jan

  • 7. Data: 2010-10-27 22:02:31
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Mnie dzisiaj powalił SMSowy spam:
    > "Czy numer [tutaj był mój numer] należy do Pana? Jeśli tak, wygrał Pan
    > samochód".

    Taki zapewne do kupienia w kiosku za 5 złotych, taka
    zabawka-(nie)resoraczek dla dziecka :)
    A pisali może z 7xxx(x)/9xxx(x)? :)

    > Aż chciałoby się odpisać: "Nie, to nie mój numer. Ja tu tylko
    > sprzątam". ;)

    Trzaby bardziej finezyjnie, coś, coby ich nieco postraszyło, najlepiej,
    gdyby to było coś w stylu (nie wiem, jak to się fachowo nazywa)
    ping-pong mail, gdzie by tak spreparować wiadomość zwrotną, aby im się
    na własnym koncie w nieskończoność odbijała... Ja obecnie zbieram
    wszelkich, co to "tylko" się zapytują, czy mogą mnie zaspamować, jak się
    uzbiera, porobię statystyki i przyszykuję "prezent"...
    Uważajcie, skurwysyny potrafią z automatów jebańcy dzwonić. Acvh, żeby
    te wszystkie numery "zastrzeżone" można było przekierować na "0700" w
    sposób dolegliwy dla spamerów... (ale np. uchronić od tego rodzinę, czy
    przyjaciół dzwoniących z numeru bez prezentacji).

    --
    ((o))
    ((+))