  • 1. Data: 2009-01-23 13:43:27
    Temat: Nokia 6500slide - nie łapie żadnej sieci
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>

    Może chronologicznie :
    1. Kilka nieudanych prób zciągnięcia simlock'a przez wpisanie kodu -
    - chyba zaowocowało zablokowaniem się telefonu na taką możliwość
    w przyszłości - chyba więcej niż 5 prób było /piszę "chyba" bo
    to nie ja działałem/.

    2. Kupno montaż karty SmartPhone - dało na kilka dni możliwość
    rozmawiania z karty prowidera innnego niż to definiuje
    simlock telefonu, po czym telefon ponownie przestał działać
    blokując się na sieć tego pożądanego providera.

    3. Kupno drugiej /innej/ karty typu SmartPhone - dało efect też kilku
    dni możliwości używania telefonu pod siecią "pożądanego" provier'a,
    po czym telefon zablokował się "na amen" - t.j. nie odbiera teraz
    sygnału z żadnej sieci - z sieci "simlockowego" provider'a rownież.

    W chwili obecnej zciągnąłem schenat : Universal Simlock Box Cable
    Shematics - umieściłem go pod adresem :
    http://universis.republika.pl/Universal_Simlock_Box_
    Cable_Shematics.gif

    "Box" ten potrafię wykonać, ale muszę mieć jakiś symptom że pomoże to
    coś w sprawie - bo jak na razie to nie wiem jak użyć tego "Box'a" i
    do czego on w ogóle służy ?.

    Na koniec : Czy można jakoś "podnieść" ten telefon, i jeśli jest
    możliwość to jak to zrobić ?.

  • 2. Data: 2009-01-24 13:03:14
    Temat: Re: Nokia 6500slide - nie łapie żadnej sieci
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    AD.1 Zablokowany licznik zdjecia kody, koszt naprawy ok 120zł plus zdjecie
    simloka okolo 100zł
    AD.2 Padla karta SmartPhone wymienic na inna
    AD.3 Usterka telefonu ?? chociaz wgralbym do niej nowe oprogramowanie

    Sam juz nic nie zrobisz, odstaw tel do serwisu.

  • 3. Data: 2009-01-26 09:24:08
    Od: Colnet <u...@w...pl>

    wnekus napisał(a):

    > AD.1 Zablokowany licznik zdjecia kody, koszt naprawy ok 120zł plus
    > zdjecie simloka okolo 100zł
    > AD.2 Padla karta SmartPhone wymienic na inna
    > AD.3 Usterka telefonu ?? chociaz wgralbym do niej nowe oprogramowanie

    Czy wymiana oprogramowania jak napisaleś - nic nie pomoże ?