  • 1. Data: 2009-01-23 10:45:51
    Temat: przesiadka z E65 na LG KU 990
    Od: "Wojciech K" <w...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanko do grupowiczów
    Posiadam Nokie E65 , jestem z niej zadowolony ale chciałbym cos nowszego
    Zastanawiam się nad LG KU 990,
    Ciekawi mnie ekran dotykowy, dobry aparat.
    I tu moje pytanie , jak sprawuje sie LG KU 990, czytałem rózne opinie, pare
    osób narzeka na baterie.
    poprosze o opinie

    z góry dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-23 17:58:14
    Temat: Re: przesiadka z E65 na LG KU 990
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wojciech K" napisał:

    > Zastanawiam się nad LG KU 990,
    > Ciekawi mnie ekran dotykowy,

    Trochę toporny w obsłudze, w dodatku aby go przewijać trzeba kręcić
    "obiektywem" aparatu. W każdym razie o obsłudze jedną ręką nie ma mowy, na
    szczęście tego aparatu używa moja TŻ (ja tylko żyrowałem cyrograf), której
    jakoś nie denerwuje dyndający rysik.

    > dobry aparat.

    IMHO porażka, ale może to tylko taka uroda akurat "mojego" egzemplarza.

    > I tu moje pytanie , jak sprawuje sie LG KU 990, czytałem rózne opinie,
    > pare osób narzeka na baterie.

    Nie jest źle, jak na taką cegłę. 3-4 dni normalnego używania spokojnie
    wytrzymuje. Natomiast są problemy z wideorozmowami (PLAY), ale nie miałem
    czasu zgłębić tematu, czy to wina operatora czy aparatu.

    > poprosze o opinie

    Całkiem dobry aparat jak na tak niewygórowaną cenę, ale po przesiadce z E65
    możesz czuć niedosyt. Ja dzisiaj w tej klasie cenowej pewnie bym wziął
    Samsunga F480 (w abo) lub LG Cuckoo (z wolnej ręki), jakieś takie
    poręczniejsze.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-25 22:55:58
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasu zgłębić tematu, czy to wina operatora czy aparatu.

    > Samsunga F480 (w abo) lub LG Cuckoo (z wolnej ręki), jakieś takie

    Ten napewno nie ma problemu z viodeorozmowami (F480)
    testuje intensywnie bo sa obecnie darmowe w sieci play
    choc mam wrazenie ze bateria znika wowczas znacznie szybciej ;)

    Ekran IMO bardziej przyjazny dla palca niz w KU
    fotek nie porownywalem, bo nie mialem za tyle czasu na zabawe z obydwoma

    Natomiast troche irytuje mnie szybkosc dostepu do wpisu w ksiazcei adresowej
    (F480)
    wieksza ilosc "klikniec placem" niz w inszych modelach z normalnymi
    klawiszami

    Generalnie telefonik calkiem OK - brak wifi troche boli /nie wszystkich/
    - no ale trzeba sie przestawic na operacje "klikane"