  • 1. Data: 2016-01-29 09:35:10
    Temat: Nokia C2, jak usunąć dzwięk przypominajki
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    W nokii C2 jak dostaje smsa z informacją że ktos do mnie dzwonił podczas
    mojej rozmowy z kims innym, to ten sms ma taki dziwny długi dzwięk,
    chciałbym sie go pozbyć, usunąć, tylko nie wiem jak. dodam, że nie jest to
    sygnał nadchodzącej wiadomości sms, tylko tej przypominajki któr tekstowo
    przypomina że ktoś próbował sie ze mna połączyć

  • 2. Data: 2016-01-30 21:01:29
    Temat: Re: Nokia C2, jak usunąć dzwięk przypominajki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-29 o 09:35, marcin_ pisze:
> [...]
    > nie jest to sygnał nadchodzącej wiadomości sms, tylko tej
    > przypominajki któr tekstowo przypomina że ktoś próbował sie ze mna
    Ja to mam do ustawienia włącz/wyłącz na swoim profilu (strona internetowa).

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-02-08 21:12:56
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 29.01.2016 o 09:35, marcin_ pisze:
    > W nokii C2 jak dostaje smsa z informacją że ktos do mnie dzwonił podczas
    > mojej rozmowy z kims innym, to ten sms ma taki dziwny długi dzwięk,

    Jeśli po przeczytaniu od razu znika, to nie jest to SMS, tylko wiadomość
    sieciowa. Spróbuj tam zmienić ustawienia dźwięków.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk