  • 1. Data: 2016-01-28 13:53:05
    Temat: Re: Next Crash Worse than 1929 & 2008 Combined - Michael Pento
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "HugoLiamOscar" n8cumf$7bv$...@f...eternal-september.org

    > http://goo.gl/FYfGgB

    > "kto w demokracji nie jest czujny,
    > obudzi sie w dyktaturze"
    > goethe

    Choć AHitler był czyjny -- demokracja wyniosła go na świeczniki.

    > "gdy bezprawie staje sie prawem,
    > opor staje sie obowiazkiem"
    > brecht

    Znaczy się... Gdy przykładowo Prawem Ohma staje się
    bezprawie -- spuchnięte kondensatory wymieniamy na rezystory?

    A może nie?... Opór nie musi być rezystancją...
    Można mieć choćby opór falowy...

    http://www.selwydawnictwo.pl/encyklopedia/33-o/349-o
    por-falowy

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x3-soul-nowy-sm
    artfon-od-allview-mobile-za-1399-zl#
    Opór falowy - opór wody wywołany ruchem statku, wynikający ze spiętrzania
    cząsteczek wody
    rozpieranych przez kadłub statku.

    Albo opór indukcyjny...

    http://www.math.us.edu.pl/pgladki/faq/node67.html <-- indukcja matematyczna

    IMO EBBFrecht musi [zmartwychwstać i] doprecyzować, jaki opór jest obowiązkowy...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bertolt_Brecht

    Seanse spirytystyczne są tutaj wykluczone -- facet był komunistą, więc nie wierzył w
    duchy...

    https://twitter.com/pcexesor <-- szukając Brechta, znalazłem
    Tłitera, ale imo to nie Tłiter, lecz żóltodzioby Igl ;)

    -=-

    Super hiper, ale drogo...
    X3 Soul -- nowy smartfon od Allview Mobile za 1399 zł

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x3-soul-nowy-sm
    artfon-od-allview-mobile-za-1399-zl

    AMOLED, OGS, Gorilla Glass 3 -- cóż za konglomerat!

    Dostawa urządzeń rozpocznie się 23 lutego 2016 r.

    Jak na prezent urodzinowy dla mnie -- drogo...

    -=-

    Bandytyzm, bestialstwa... Niemal jak w kabarecie...

    https://www.youtube.com/watch?v=7Ipg25YsWz0 <-- ja ich lubię :)

    (bandy pasmowate, Monster Pentagramu...)

    BTW -- Monster jest dobrym telefonem do wbijania gwoździ.
    Rozjechany rowerem ekran jest lekko pofalowany. :) Albo
    raczej -- linia prosta wyświetlana tym ekranem nie jest
    prostą, lecz jest ,,prostą pofalowaną''. Wytrzymałość
    mnie zdumiewa.

    Ponadto obok żółtej plamki ;) wrodzonej pojawiła się jasna.

    -=-

    Wymiana akumulatora w tablecie Overmaxa kosztuje w serwisie Overmaxa około 100 plnów.
    (do tego trzeba dorzucić koszt przesyłki ode mnie do serwisu i porządki softowe)

    Tak oto szukam naraz i telefonu, i tabletu.
    Ale oba urządzenia chcę mieć z dualSIMem. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-01-29 12:52:07