  • 1. Data: 2016-01-23 23:52:47
    Temat: [OT]Niewolnicy Apple'a
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicz
    e/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-
    w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

    Nie kupię niczego Apple'a

  • 2. Data: 2016-01-24 01:33:31
    Temat: Re: [OT]Niewolnicy Apple'a
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-23 o 23:52, zdumiony pisze:
    > http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicz
    e/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-
    w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

    > Nie kupię niczego Apple'a

    Masz rację, nie kupuj.
    A tak z ciekawości co kupiłeś z wyrobów Appla przed okryciem tej
    wstrząsającej prawdy ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-01-24 12:27:26
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 24.01.2016 o 01:33, RadoslawF pisze:
    > Masz rację, nie kupuj.
    > A tak z ciekawości co kupiłeś z wyrobów Appla przed okryciem tej
    > wstrząsającej prawdy ?

    Niczego, mam Samsunga z Androidem. Apple niszczy Samsunga patentami.

  • 4. Data: 2016-01-24 12:56:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-24 o 12:27, zdumiony pisze:

    > Niczego, mam Samsunga z Androidem. Apple niszczy Samsunga patentami.

    Zarówno Apple jak i Samsung są trollami patentowymi.
    Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
    pracowników w swoich montowniach.
    Tylko dlaczego krzykacze mają o to pretensję tylko do Apple ?

    I żeby nie było że jestem fanem strony przeciwnej niż ty,
    nie mam i nie planuje mieć telefonu, tabletu czy odtwarzacza
    MP3 od Appla. Ale od naprawdę wielu lat używam ich komputerów.
    I nie planuje z nich zrezygnować.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-01-24 13:45:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2016 o 12:56, RadoslawF pisze:

    > Zarówno Apple jak i Samsung są trollami patentowymi.
    > Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
    > pracowników w swoich montowniach.
    > Tylko dlaczego krzykacze mają o to pretensję tylko do Apple ?

    bo tylko apple pretenduje do miana produktu super hiper? Nobo wiesz,
    samsung jest lepszy od huaweja, ale apple to aniołki składają, a obudowa
    jest ze smoczego szkła..

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-01-24 16:23:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    zdumiony wrote:

    > http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicz
    e/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-
    w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

    brawo. właśnie odkryłeś kto pracuje na dobrobyt krajów pierwszego świata

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-01-24 17:28:29
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w niedziela, 24 stycznia 2016
    12:56:

    > Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
    > pracowników w swoich montowniach.

    Prawdę mówiąc, tak działa znaczna część współczesnego świata.
    Twoje T-shirty, spodnie, buty, telewizor, radio - prawie na pewno
    zrobił ktoś pracujący za miskę ryżu dziennie.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 8. Data: 2016-01-24 18:06:28
    Od: h...@g...com

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 23:51:12 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
    > http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicz
    e/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-
    w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

    > Nie kupię niczego Apple'a

    Nie wiem czy to ważne, ale "artykół" z 11 grudnia 2013r.

    --
    Heniek

  • 9. Data: 2016-01-24 18:34:44
    Temat: Re: [OT] [OT] [OT]
    Od: z <...@...pl>

    Tak już całkiem OT :-)

    Jak jest różnica między amoled a oled.
    Słyszałem że nowe iphony do tej pory miały IPS. Prawda to? ;-)

  • 10. Data: 2016-01-24 18:56:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.01.2016 o 18:34, z pisze:

    > Jak jest różnica między amoled a oled.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Organiczna_dioda_elekt
    roluminescencyjna
    https://pl.wikipedia.org/wiki/AMOLED
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Super_AMOLED

    > Słyszałem że nowe iphony do tej pory miały IPS. Prawda to? ;-)

    Tak.

    --
    Czarek