  • 1. Data: 2009-10-04 01:55:41
    Temat: Nowy Rocket - Roadster
    Od: Cender <m...@g...com>

    Triumph wprowadza na rynek nową wersję Rocket'a - Roadster.

    RIII Roadster będzie dostępny w 2 kolorach - czarny metallic lub mat.
    Zasilany będzię zmodyfikowanym silnikiem o poj. 2294 cm3 - moc
    zwiększono do 146KM, moment natomiast wzrósł do niebagatelnych 224Nm.

    Wyposażony będzie standardowo w ABS, nową kanapę, podnóżki cofnięto o
    10cm i obniżono o 2cm, dodano zegarek, wskaźnik poziomu paliwa i
    zapiętego biegu, poprawiono także ergonomię oraz zmieniono tylne
    zawieszenie - jest teraz 20% bardziej miękkie niż w standardowym
    RIII.

    Ze względu na zwiększoną moc & moment zmieniono sprzęgło oraz wał
    kardana.

    Lagi, półki, chłodnica oraz sprężyny tylnego zawieszenia są czarne
    dzięki czemu Roadster ma bardziej "bandycki" wygląd. Nowy jest także
    wydech - 3-in-2 zamiast dotychczasowego 3-in-3

    No i na koniec najlepszy news - cena Roadstera w UK to 10 949 Ł czyli
    dokładnie tyle ile nowy Thunderbird z ABS. Jeśli ceny w PL bedą
    liczone podobnie oznacza to że RIII Roadster powinien kosztowac ok
    55-56k PLN.

    Filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=CvjOZV7i3lY

    Fotki & więcej info:
    http://www.triumph.co.uk/usa/News_12128.aspx

    http://www.triumph.co.uk/uk/News_New%20Roc...20Roads
    ter.aspx

  • 2. Data: 2009-10-04 09:22:57
    Temat: Re: Nowy Rocket - Roadster
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 4 Paź, 03:55, Cender <m...@g...com> wrote:
    > Triumph wprowadza na rynek nową wersję Rocket'a - Roadster.

    o, czesc Cender:)
    przymierzasz sie do kolejnego Rocketa?;)

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-10-04 11:15:54
    Od: Cender <m...@g...com>

    On 4 Paź, 11:22, scibor1 <s...@e...pl> wrote:
    > o, czesc Cender:)
    > przymierzasz sie do kolejnego Rocketa?;)
    >
    > scibor
    > czarna perla CBF500

    Elo!
    Mam taka 3 która mi sie zaj***icie podoba: HD Fat Bob, nowy T-Bird
    Trumpka no i zacny RIII :-) I jeden zasadniczy problem - kasa :-) A
    RIII cóż - jego pierdnięcia się nie zapomina - i jakoś jeszcze nie
    znalazłem cruisera który by dawał takie wrażenia z jazdy. Może kiedyś
    Yamaha włoży silnik od nowego V-Maxa do cruiserowej ramy....

  • 4. Data: 2009-10-05 18:06:31
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Cender" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    No i teraz powiedzcie mi jak bardzo wujowy jest nowy V-Max w porównaniu do
    tego Rocketa. Jakie biedne i słabe wydają się te wszystkie nowe HDki. W
    końcu Triumph zrobił z cruisera normalny muscle bike z jajami wielkimi jak
    glowa slonia. Nie mam słów. CZAAD!

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 5. Data: 2009-10-06 10:20:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Power pisze:

    > No i teraz powiedzcie mi jak bardzo wujowy jest nowy V-Max w porównaniu do
    > tego Rocketa.

    Przykro mi ale V-Max bije wizualnie Triumpha na glowe. Moca tez go
    raczej przewyzsza.

    > Jakie biedne i słabe wydają się te wszystkie nowe HDki.

    Rozwin prosze pojecie "biedne". No i do czego mozna porownywac Rocketa ?
    Bo wizualnie to Roadster przypomina nic. Tylko takie duze nic. Wydechy
    sa tragiczne, tylny blotnik i zbiornik tragedia (zywcem przeniesione ze
    "zwyklego" Rocketa), dwie przednie lampy wygladaly fajnie 15 lat temu.

    > końcu Triumph zrobił z cruisera normalny muscle bike z jajami wielkimi jak
    > glowa slonia. Nie mam słów. CZAAD!

    No jesli to jest czad to ja nie mam pytan.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-10-06 15:35:01
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    > Przykro mi ale V-Max bije wizualnie Triumpha na glowe. Moca tez go raczej
    > przewyzsza.

    > Rozwin prosze

    Hehe no tak potem pomyślałem sobie że troche pojechałem po HDekach i byłem
    ciekaw kiedy sie odezwiesz w temacie. Nie rozwinę ;) O gustach sie nie
    dyskutuje. Np ja bym nigdy nie dorobił do FXRa takiej kiery jak Ty ale jak
    Tobie się podoba i jesteś pewien że nic sobie nie zrobisz jadąc z nią jest
    ok :)

  • 7. Data: 2009-10-07 06:16:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Power pisze:

    > Np ja bym nigdy nie dorobił do FXRa takiej kiery jak Ty ale jak
    > Tobie się podoba i jesteś pewien że nic sobie nie zrobisz jadąc z nią jest
    > ok :)

    Ooo. Nastepny ktory brak argumentow zastepuje wycieczkami osobistymi. Zenua.

  • 8. Data: 2009-10-07 06:29:41
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    > Ooo. Nastepny ktory brak argumentow zastepuje wycieczkami osobistymi.
    > Zenua.

    Przewrażliwiony jesteś na punkcie tej kiery? Dla mnie jest dziwna,
    uniemożliwia kierowanie moto, nie wiem jak można z nią wygodnie jechać i w
    sumie kij od szczotki byłby lepszy, ale napisałem przecież że jak Ci sie
    podoba to JEST OK. I jeszcze uśmiech dodałem co byś nie pomyślał że mam złę
    intencje. Nie mam nic przeciwko dziwnym motocykolom.. O gustach się nie
    dyskutuje.
    Jaka wycieczka osobista? Peace. :)

  • 9. Data: 2009-10-07 06:34:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Power pisze:

    > Przewrażliwiony jesteś na punkcie tej kiery?

    Nie, generalnie zdanie innych mam w d...

    > Dla mnie jest dziwna, uniemożliwia kierowanie moto

    Myslisz sie

    , nie wiem jak można z nią wygodnie jechać

    Na siedzaco i do przodu

    > i w sumie kij od szczotki byłby lepszy

    To sobie go wsadz ;)

  • 10. Data: 2009-10-07 06:52:22
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    > Nie, generalnie zdanie innych mam w d...
    > Myslisz sie
    > , nie wiem jak można z nią wygodnie jechać
    > Na siedzaco i do przodu
    > To sobie go wsadz ;)

    Jakbyś zdanie innych miał w d to nie śleczałbyś nad czytnikiem grup do rana
    do wieczora ;)
    W sumie przyjmujac role mistrza ciętej riposty powiniennem odpowiedzieć:
    "Kuczu, Kurczu ty chu u" ale to faktycznie byłooby żenua :)