  • 1. Data: 2009-10-04 10:18:57
    Temat: Światła awaryjne jak zrobić?
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    Witam
    Pytanie do majserkujących? Chcialbym takie cuś i nie wiem jak się do tego
    zabrać nie ingerując zbytnio w instalację.Co potrzeba i jak z podłączeniem.
    Może ktuś cuś wie i ma doświadczenie

    Pozr

  • 2. Data: 2009-10-04 11:06:36
    Temat: Re: Światła awaryjne jak zrobić?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 4 Paź, 12:18, "makak" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zabrać nie ingerując zbytnio w instalację.Co potrzeba i jak z podłączeniem.

    To zależy od motocykla (jaki jest przerywacz). Sprawdź też czy w
    amerykańskiej wersji Twojego moto nie ma manetki z awaryjnymi -
    możliwe że to wystarczy. U mnie jest tak, że w amerykańskiej wersji
    manetki przycisk od awaryjnych zwiera przewód od przerywacza z
    przewodami lewego i prawego kierunka i samodzielnie tak najlepiej jest
    to właśnie zrobić.

    --
    Artur