  • 21. Data: 2009-05-18 08:49:35
    Temat: Re: O adapterze CF-SD
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > Tylko że gniazdka cf-y ludzie psują namiętnie wsadzając karty do góry
    > nogami, sd można wepchać tak i nic się nie dzieje.

    ...i łamią w gnieździe szpilki. To nie ludzie, to wilki!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 22. Data: 2009-05-18 15:51:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 23:08:21 +0200, dominik napisał(a):
    > Że niby żyją z kart? raczej nie bo sandisk im pewnie i tak je klepie. Ot
    > po prostu chcą być pewnie konsekwentni i niezależni od reszty.

    Sony ma specyficzną politykę, i to raczej d* niż frontem do klienta ;)

    > Przede wszystkim to są wolne, a nie małe.

    No to takie drugie przede wszystkim ;)

    > A która kamera jest na memorysticki tylko?

    Wszystkie Sony :) Tak, wiem - mają z reguły dodatkowo pamięć wewnętrzną,
    tyle że też najwyżej 8GB (z tego co ostatnio sprawdzałem).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2009-05-18 15:58:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 23:09:13 +0200, dominik napisał(a):
    > Które mają te karty "wyłącznie"?

    Pytasz o MS? Np. Sony hdr-cx11e, nie piszą nic o wbudowanej pamięci...
    A jeśli chodzi o SD, to np. JVC GZ-HM200 z wejściem na dwie karty SD :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2009-05-18 20:07:01
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Sony ma specyficzną politykę, i to raczej d* niż frontem do klienta ;)

    Czy ja wiem.. czasem jednak włożą gniazdo na CF, czy jak w nowych
    alfetkach na SD.

    > Wszystkie Sony :) Tak, wiem - mają z reguły dodatkowo pamięć wewnętrzną,
    > tyle że też najwyżej 8GB (z tego co ostatnio sprawdzałem).

    Dawniej to tak, ale MS był sobie takim dodatkiem na zdjęcia, a nie głównym
    nosnikiem. Dzisiaj te kamerki mają znacznie większe pojemności.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 25. Data: 2009-05-21 21:52:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 May 2009, Mikolaj Tutak wrote:

> [...]
    tml

    > Ale jaka karta SD?

    A-Data :>
    Przepraszam za brak podstawowych danych.
    Powód niżej:

    > Jakie ma osiagi bez adaptera?

    Odczyt coś 8,5MB/s, zapis 3,5

    > Zapis 2,3MB/s to max nedza,

    Powodem używania powyższego wynalazku jest *możliwość*, a nie
    osiągi.

    > moj Sandisk SDHC Class 2 wyciąga 18MB/s ;-)

    Ale nie pomoże na to, że masz aparat z CF i zapasową kartę SD
    (od znajomych ktorzy mieli w kompakcie) ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2009-05-22 12:39:41
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A-Data :>
    > Przepraszam za brak podstawowych danych.
    > Powód niżej:

    > Odczyt coś 8,5MB/s, zapis 3,5

    Aaaa to nedzna karta ;-) Chyba kupie ten adapter i potestuje.

    > Powodem używania powyższego wynalazku jest *możliwość*, a nie
    > osiągi.

    > Ale nie pomoże na to, że masz aparat z CF i zapasową kartę SD
    > (od znajomych ktorzy mieli w kompakcie) ;)

    Jesli adapter SD->CF wyciagał by powiedzmy 10-12MB/s to mogłbym zrezygnować
    z kart CF i używać SD, które są obecnie dużo bardziej popularne. Natomiast
    2-3MB/s przy zapisnie nie nadaje się zupełnie do trzaskania rawów
    lustrzanką...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 27. Data: 2009-05-22 16:04:33
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Ale nie pomoże na to, że masz aparat z CF i zapasową kartę SD
    > (od znajomych ktorzy mieli w kompakcie) ;)

    A po co ci karta znajomego. Dodatkowe 4GB kosztuje 50zł

    Tomek