  • 1. Data: 2012-04-03 09:00:25
    Temat: OC
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Jak teraz jest z OC - jak kupuje moto w PL, to OC dotychczasowego
    wlasciciela przechodzi na mnie (jesli nie ma innego zapisu)?
    A jesli tak jest, to czy musze polise przepisac na siebie (czyt. nowego
    wlasciciela), czy pozostaje "przypisana" do motocykla bez wzgledu na zmiane
    wlasciciela?

    erg

  • 2. Data: 2012-04-03 09:07:20
    Temat: Re: OC
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-04-03 09:00, ErgoSum pisze:
> [...]
    > wlasciciela), czy pozostaje "przypisana" do motocykla bez wzgledu na zmiane

    Musisz iść z kwitami do ubezpieczyciela u którego jest polisa, i
    przepisać ją na siebie( aneks ).

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 3. Data: 2012-04-03 09:12:55
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 03.04.2012 09:00, ErgoSum pisze:
> [...]
    > wlasciciela), czy pozostaje "przypisana" do motocykla bez wzgledu na zmiane

    Musisz przepisać na siebie i jeśli masz mniejsze zniżki niż poprzedni
    właściciel, to mają prawo zażądać różnicy w kwocie dla Ciebie i dla
    niego. Mi bez papieru o przepisaniu urząd miasta odmówił wydania nowego
    dowodu rejestracyjnego.

  • 4. Data: 2012-04-03 09:22:24
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jesli tak jest, to czy musze polise przepisac na siebie (czyt. nowego
    > wlasciciela), czy pozostaje "przypisana" do motocykla bez wzgledu na

    tak jak pisali przedmówicy - i masz na to 30 dni
    a na US - 14dni

    pzdr
    Piotr

  • 5. Data: 2012-04-03 15:18:19
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

> [...]
    > Mi bez papieru o przepisaniu urząd miasta odmówił wydania nowego dowodu

    Ale też masz chyba prawo zrezygnować z tego OC i kupić w innej firmie. Bo
    nie musisz się zgadzać na wszystkie warunki i firma X wcale nie musi Ci się
    podobać.

  • 6. Data: 2012-04-03 21:45:12
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Nie musisz nic robić.
    Zmieniły się przepisy i obowiązek zgłoszenia do 30 dni znikł.
    Nadal co prawda sprzedający ma taki obowiązek ale jak sobie zapomni to
    tobie nic do tego.

    Dla pewności przeczytaj oczywiście nowelizację, która weszła w życie od
    1 marca.

    mp.

  • 7. Data: 2012-04-03 21:53:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/03/2012 09:45 PM, Michał Pysz wrote:
> [...]
    > tobie nic do tego.
    >
    > Dla pewności przeczytaj oczywiście nowelizację, która weszła w życie od

    ZTCW nie obejmuje ona polis zawartych przed tą dątą.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-04 01:06:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2012 15:18, tomekx pisze:

    > Ale też masz chyba prawo zrezygnować z tego OC i kupić w innej firmie. Bo
    > nie musisz się zgadzać na wszystkie warunki i firma X wcale nie musi Ci się
    > podobać.

    Swoją drogą - czy nadal PZU ma najniższe stawki?

  • 9. Data: 2012-04-04 07:21:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 01:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Swoją drogą - czy nadal PZU ma najniższe stawki?

    Przedwczoraj moja dzwonila do agentki pizetju i ta dala jej cene wyzsza
    niz link4 w ktorym hornet jest ubezpieczony.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 10. Data: 2012-04-04 08:45:48
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-04-04 07:21, Roman Niewiarowski wrote:
    > pizetju i ta dala jej cene wyzsza niz link4

    Link4 wydaje się OK, tylko kalkulator stawek na www nie obsługuje moto,
    i trzeba dzwonić o wycenę.
    Ale - co jeszcze jest na rynku? Uniqua podyktowała mi właśnie cenę ponad
    dwa razy wyższą niż Link4. Kogoś warto jeszcze pytać?

    --
    Alf/red/