  • 1. Data: 2012-04-03 12:02:33
    Temat: Zmiana wydechu w starej Hondzie (CB450S)
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Witka.

    Wydech mojej (niech policzę) 26-letniej Hondy brzęczy w środku jak
    skarbonka. A że mam drugi komplet rur "od głowicy do tłumika" (i chęć do
    dłubania), to chciałem coś pokombinować.
    Czy ktoś próbował dosztukować do motocykla tłumiki w stylu "Ludzie
    zwariowałem sportowy przelot Mugen 90 zł" z Allegro?
    Np w ten deseń:

    http://allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen-wm-silencer-
    regulacja-obejm-i2224889363.html

    Są szanse powodzenia, czy wiadomo, że będzie porażka?
    Musiałbym kupić 2 tłumiki, więc koszty rosną, a nie chciałbym topić kilku
    stówek w nieudanym projekcie...
    Motorek, jak w temacie zaznaczyłem, to Honda CB450S - silnik twin, kręci się
    max 9500, ale rzadko aż tam zagląda strzałka obrotomierza.

    MS

  • 2. Data: 2012-04-04 23:26:16
    Temat: Re: Zmiana wydechu w starej Hondzie (CB450S)
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 3 Kwi, 12:02, "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Witka.
    > Wydech mojej 26-letniej Hondy brzęczy jak skarbonka.
    > mam drugi komplet rur
    > chciałem coś pokombinować.

    To sobie pokombinuj...
    Skupiłbym sie na rozwikłaniu tego:

    "KOMPLECIE Z TLUMIKIEM JEST OBEJMA UŁATWIAJĄCA MONTAŻ TŁUMIKA!!
    MOZLIWOSC DOKUPIENIA OPASKI MONTAZOWEJ WYKONANEJ Z NIERDZEWNEJ STALI
    (15 ZL) ORAZ PRZEJSCIOWKI SLUZACEJ DO ZMIANY SREDNICY WLOTU TLUMIKA Z
    60 MM NA 50 MM (12 ZL)"

    tzn. najpierw zastanów się czy będziesz miał wszystkie elementy do
    złożenia układu...
    każdy element wymaga dopasowania (tłumik, obejma tłumika z gumą,
    opaska nierdzewna zaciskowa na połączeniu tłumik-odcinek środkowy-
    kolektory)
    Ważne są średnice tłumika i kolektorów - do tego trzeba dopasować ten
    odcinek środkowy-połączeniowy.
    Do tego pasta uszczelniająca do uszczelniania połączeń układów
    wydechowych i gotowe.
    W sumie problemem jest tylko przejściówka - między tłumikiem /
    kolektorem.

  • 3. Data: 2012-04-05 10:51:48
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    60 MM NA 50 MM (12 ZL)"

    tzn. najpierw zastanów się czy będziesz miał wszystkie elementy do

    Toteż właśnie jestem gotowy na dłubanie, dopasowywanie i szukanie kawałków -
    stąd mowa o kombinowaniu. Szkoda, że nie wpadłem na to w zimie ;-) Ale mając
    drugi kolektor, mogę sobie część załatwić bez psucia motocykla.
    Znalazłem też gotowy wydech 2 w 1. 360 Euro + transport z Niemcowa. W
    planach mam też aluminiowe sety... 250 Euro + transport ze Szwecji, hehe.
    Zakładając te wszystkie gadżety podwoiłbym wartość sprzęta ;-)

    Pozakładam ten cały szpej, a potem walnie silnik...
    Najwyżej będę kombinował nad przeróbką na elektryczny napęd.

    MS