  • 1. Data: 2012-07-28 11:40:47
    Temat: [OGŁOSZENIE] Plener foto - Żnin, Biskupin, Wenecja
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Wszystkich fotografujących, bez względu na markę używanego sprzętu,
    serdecznie zapraszamy do udziału w dziesiątym plenerze Fujiklubu w
    Żninie koło Bydgoszczy. Plener odbędzie się w dniach 11-19 sierpnia 2012
    roku.

    RAMOWY PLAN PLENERU:

    12 sierpnia - rano Zamek Diabła Weneckiego, po południu-wieczorem Biskupin
    13 sierpnia - Gąsawa, Żnin
    14 sierpnia - Muzeum kolejki
    15 sierpnia - dzień zdjęciowy, na razie bez konkretnych planów, do
    zadecydowania na miejscu.
    16 sierpnia - druk zdjęć, dzień zdjęciowy, po południu spotkanie z
    Andrzejem Iwanowskim - fotografem współpracującym niegdyś z Łowcem
    Polskim i Walką Młodych, a potem z prasą w Wielkiej Brytanii i Kanadzie.
    Wieczorem odbiór wydrukowanych zdjęć i ostateczny wybór zdjęć na wystawę.
    17 sierpnia - montaż wystawy
    18 sierpnia - dokończenie prac przy wystawie, po południu otwarcie
    wystawy, po otwarciu chętni mogą wziąć udział w Weneckiej Nocy z Parowozami.
    19 sierpnia - zakończenie pleneru i wyjazd uczestników.

    Ilość miejsc ograniczona. Zapisy: http://doriath.eu/znin

    Zapraszam w imieniu organizatorów pleneru.

    --
    The Mis'

  • 2. Data: 2012-07-28 17:28:40
    Temat: Re: [OGŁOSZENIE] Plener foto - Żnin, Biskupin, Wenecja
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    łe, bez dinozaurów...

    /*
    Użytkownik "Michal M. Lechanski" napisał w wiadomości grup

[...]

    */

  • 3. Data: 2012-08-01 17:31:50
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    No to witam chyba już po "wakacjach". :)

    "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > łe, bez dinozaurów...

    Coś mnie ominęło? :)

    [...]

    Tak się właśnie zastanawiam - a może miałoby sens zrobić zlot
    fotograficzny w Biskupinie w czasie Festynu Archeo?:
    http://www.biskupin.pl/asp/pl_start_festyn.asp?typ=1
    4&menu=282&strona=1

    Bardzo dobrze wspominam pierwsze, na których byłem, potem już zawsze
    coś mi przeszkodziło w dotarciu, mimo że nieraz się ostro wybierałem... :)

    Tylko że teraz pasmo nieprzerwanych sukcesów mogło zmienić imprezę z
    bezpretensjonalnych studenckich improwizacji w przemysłową maszynkę do
    przerobu widzów (może ktoś był ostatnimi laty i się wypowie?).

    A, i pewnie do dziś nie wprowadzili karnetów wielokrotnego wstępu
    (choćby nawet imiennych) - to też byłby problem.

    BTW.: Gdyby ktoś chciał poznać prawniczych kreatywnych/palantów:

    "Informacja n/t fotografowania w rezerwacie i muzeum":
    http://www.biskupin.pl/asp/pl_start.asp?menu=26&stro
    na=1&sub=5&typ=14

    (chociaż widzę, że już usunęli najsmaczniejszy kawałek - widać granice
    śmieszności zostały przekroczone zbyt mocno... :)))

    + "Zastrzeżenie wizerunku Muzeum":
    http://www.biskupin.pl/asp/pl_start.asp?menu=26&stro
    na=1&sub=5&typ=14

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2012-08-01 17:35:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > łe, bez dinozaurów...

    Coś mnie ominęło? :)

    [...]

> [...]

    BTW.: Gdyby ktoś chciał poznać prawniczych kreatywnych/palantów:

    "Informacja n/t fotografowania w rezerwacie i muzeum":
    http://www.biskupin.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub=5
    &menu=56&strona=1