  • 1. Data: 2023-05-14 14:52:06
    Temat: [OT] - "Dekoder tv, internetowy"
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Sorry za offtopic, cieżko o lepszą grupę.

    1. Starsza osoba. Używanie telefonu i chromecasta odpada
    2. Używanie AndroidBox odpada
    3. Warunki lokalizacyjne powodują, że anteny nie działają, sprawdziłem
    już kilka, różnych
    4. Jest szybki internet na kablu

    Czy są na rynku "dekodery" które dziają jak normalne dekodery DVB-T2
    (mają pilota, nie potrafią nic więcej), ale ciągną sygnał przez internet?

    Tzn sa oczywiście, choćby Apple TV czy Google TV, ale chodzi o to aby
    nie robiły *nic* ponad to. Nie mam ochoty codziennie jeździć i naprawić
    problemy "bo mi sie tu coś klikneło". Ma być idiodtoodporne i toporne
    jak pilot do Rubina.

  • 2. Data: 2023-05-14 15:18:14
    Temat: Re: [OT] - "Dekoder tv, internetowy"
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.05.2023 o 14:52, heby pisze:

    > 4. Jest szybki internet na kablu

    Dowiedz się jaki operator kabla. Są w ofertach dekodery i pakiet TV
    oczywiście płatne.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-14 15:57:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/05/2023 15:18, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Dowiedz się jaki operator kabla. Są w ofertach dekodery  i pakiet TV
    > oczywiście płatne.

    To już mam zrobione, jednak wymaga to zmiany operatora. Obecny, to jakaś
    niewielka firma i w ofercie mają 0 TV. Zanim zmienię operatora, dopytuje
    o "generyczny".

  • 4. Data: 2023-05-14 16:18:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.05.2023 o 15:57, heby pisze:

    > To już mam zrobione, jednak wymaga to zmiany operatora. Obecny, to jakaś
    > niewielka firma i w ofercie mają 0 TV. Zanim zmienię operatora, dopytuje
    > o "generyczny".

    Złe słowo 'generyczny', prędzej ogólnodostępny/przez Internet.
    Przykład:
    https://www.gonet.tv/pl/iptv-android-set-top-box/?ga
    d=1&gclid=CjwKCAjwjYKjBhB5EiwAiFdSfoTUcTjHG957qe4hfw
    T0AsfBLv1QTNNsU8TpUKkywsuik3GDmOb9GhoCxdgQAvD_BwE

    https://sklep.polsatbox.pl/telewizja-internetowa-ott

    Keyword w google: "TV przez internet dekoder"...sporo dostawców.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-05-14 18:50:32
    Od: PeJot <s...@n...pl>

> [...]
    > nie robiły *nic* ponad to. Nie mam ochoty codziennie jeździć i naprawić
    > problemy "bo mi sie tu coś klikneło". Ma być idiodtoodporne i toporne

    Ostatnio przerabiałem ( z użyciem taśmy izolacyjnej pod klawiszami )
    pilota dla starszej osoby, bo ciągle "coś się kliknęło". Na razie mam
    spokój.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 6. Data: 2023-05-14 19:01:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/05/2023 18:50, PeJot wrote:
    > Ostatnio przerabiałem ( z użyciem taśmy izolacyjnej pod klawiszami )
    > pilota dla starszej osoby, bo ciągle "coś się kliknęło". Na razie mam
    > spokój.

    To też mam opanowane, ja podklejam izolację pod klawisze ;)

    Ale najpierw jestem ciekaw czy istniają "dekodery internetowe" z takim
    własnie prostym politem. Bo ze skompilkowanym, to istnieją.

  • 7. Data: 2023-05-14 19:14:12
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 14.05.2023 o 19:01, heby pisze:

    > To też mam opanowane, ja podklejam izolację pod klawisze ;)

    > Ale najpierw jestem ciekaw czy istniają "dekodery internetowe" z takim
    > własnie prostym politem. Bo ze skompilkowanym, to istnieją.

    U mnie w podobnej sytuacji zadziałał jakiś dekoder kablowy, który sam
    włącza sobie TV.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 8. Data: 2023-05-14 19:47:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To też mam opanowane, ja podklejam izolację pod klawisze ;)
    >
    > Ale najpierw jestem ciekaw czy istniają "dekodery internetowe" z takim
    > własnie prostym politem. Bo ze skompilkowanym, to istnieją.

    No są. Wpisujesz w google "dekoder IPTV" czy "dekoder OTT" i masz listę
    do koloru/wyboru. Problemem jest jedynie operator i lista kanałów bo na
    zakupionym ze sklepu dekoderze, praktycznie "gówno" jest. Podobnie jest
    z SAT. Kupujesz dekoder bez operatora i generalnie po polsku są same
    gówniate kanały.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-05-14 20:17:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 14 maja 2023 o 19:01:56 UTC+2 heby napisał(a):
    > To też mam opanowane, ja podklejam izolację pod klawisze ;)
    >
    > Ale najpierw jestem ciekaw czy istniają "dekodery internetowe" z takim
    > własnie prostym politem. Bo ze skompilkowanym, to istnieją.

    Jeszcze trzeba pamiętać o wyjęciu kabla antenowego z gniazdka w TV.

  • 10. Data: 2023-05-15 11:49:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 May 2023 14:52:06 +0200, heby wrote:
> [...]
    > 2. Używanie AndroidBox odpada
    > 3. Warunki lokalizacyjne powodują, że anteny nie działają, sprawdziłem

    Dziwne. Satelita tez nie działa?

    > 4. Jest szybki internet na kablu

    Dom, blok?
    W bloku ma obowiązek być instalacja antenowa.

    > Czy są na rynku "dekodery" które dziają jak normalne dekodery DVB-T2
    > (mają pilota, nie potrafią nic więcej), ale ciągną sygnał przez internet?

    Dekodery jak dekodery -
    -Orange ma internet i TV w jednym - na Funboxie.

    -podobnie chyba UPC, Vectra, Netia, T-mobile

    -PolsatBox.pl - tego chyba szukasz.

    J.