  • 1. Data: 2012-01-23 20:03:55
    Temat: [OT] Gadu-gadu ,,pobiera" linki
    Od: vcore <0...@0...00>

    Raczej NTG ale...
    Tydzień temu zaobserwowałem dziwną rzecz, mam lokalnie postawiony serwer (HFS) z
    którego udostępniam
    znajomym pliki (głównie obrazki), linki zazwyczaj przesyłam przez GG. Pewnego razu po
    przesłaniu
    linka, w logach niezwłocznie pojawiło się żądanie wysłania pliku od adresu IP
    91.197.15.34, co się
    okazało - ten adres należy do jednego z serwerów GG. Serwer ten pobiera każdy obrazek
    do którego
    link przesłany jest przez gadu-gadu, dotyczy to również normalnych plików jak zip,
    raz i pewnie
    wszystkich innych.

    Czy ktoś z was tez zaobserwował coś takiego? Dodam że sam nie korzystam z GG jako
    komunikatora,
    używam tlena. Sytuacja ta występuje niezależnie od tego z jakiego komunikatora
    korzysta odbiorca
    wiadomości

    Co ciekawe przy większych plikach serwer rezygnuje z pobierania, ale takie o wadze
    poniżej 10MB
    pobiera całkowicie.

    Czyżby jakiś związek z ACTA?

    --
    Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

    www.sigmeo.pl / k...@s...pl
    NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

  • 2. Data: 2012-02-06 17:07:37
    Temat: Re: Gadu-gadu ,,pobiera" linki
    Od: Andy SP3IYM <h...@g...com>

    On 23 Sty, 21:03, vcore <0...@0...00> wrote:
> [...]
    > Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna
    >
    > www.sigmeo.pl/ k...@s...pl
    > NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

    problem pojawia się u mnie i kilku innych osób.
    Czy wiadomo coś więcej na temat tego IPka ?