  • 11. Data: 2020-03-01 21:22:19
    Temat: Re: [OT] Pi4 i wydajność
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest 01 Mar 2020 20:05:12 GMT, Krzysztof Gajdemski pisze:
> [...]

    Jeszcze mi się coś przypomniało. Polecenie:
    #v+
    # dmesg | grep -i uas
    #v-

    nie wyświetla nic podejrzanego?

    k.

  • 12. Data: 2020-03-02 11:46:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Niezależnie od potencjalnych ograniczeń Samby, warto byłoby zmierzyć
    > oba komponenty rozdzielnie:
    > - prędkość zapisu/odczytu na dysk (dd if=/dev/zero of=...)
    > - przepustowość ethernetu (iperf3)
    >
    > Jeśli wyniki obu testów okażą się satysfakcjonujące, to być może da się
    > pogmerać w ustawieniach Samby i/lub filesystemu by wydębić jakieś
    > dodatkowe Mbpsy...

    A czy możesz doradzić jak prosto przeprowadzić taki test w Windowsie?
    Albo na przykład z Androida ze smartfona do PC z Windowsem?

  • 13. Data: 2020-03-02 14:50:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 01 Mar 2020 20:22:19 GMT, Krzysztof Gajdemski
    <s...@d...org.pl> wrote:
    > #v+

    #v+
    bash: v+: nie znaleziono polecenia
    Co to jest v+?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2020-03-02 15:01:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > #v+
    > bash: v+: nie znaleziono polecenia
    > Co to jest v+?

    Oznaczenie początku cytatu w poście, oczywiście nie wkleja się tego do
    basha.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2020-03-02 15:06:30
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Mon, 02 Mar 2020 14:50:44 +0100, Marek pisze:
    > #v+
    > bash: v+: nie znaleziono polecenia
    > Co to jest v+?

    To nie polecenie, to ,,verbatim marks" dla czytnika. Niektóre z nich (jak
    slrn) interpretują to jako cytat lub niepodzielny fragment tekstu. Mogą
    taki tekst podświetlać, ukrywać etc. Dobre do listingów, fragmentów kodu
    i innych tego typu rzeczy.

    k.

  • 16. Data: 2020-03-02 15:13:58
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-02 o 11:46 +0100, robot napisał:

    > A czy możesz doradzić jak prosto przeprowadzić taki test w Windowsie?
    > Albo na przykład z Androida ze smartfona do PC z Windowsem?

    Przykro mi, nie mogę. Z Windows zerwałem bezpowrotnie 20 lat temu.

    Mateusz

  • 17. Data: 2020-03-02 17:11:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >Niestety nie mam wyboru, tam musi być samba. Zastanawiałem się czy
    >Pi4 nie zastąpił by mi NASa. No i chyba nie zastapi.

    A klienci na windowsie ?
    Bo NAS chyba tez na sambie ...

    J.

  • 18. Data: 2020-03-03 08:12:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 02 Mar 2020 14:06:30 GMT, Krzysztof Gajdemski
    <s...@d...org.pl> wrote:
> [...]
    > Mogą
    > taki tekst podświetlać, ukrywać etc. Dobre do listingów, fragmentów

    To idiotyczne, jak kiedyś powstanie polecenie/narzędzie v+ to nie da
    się go zacytować w usenwcie w shellu root'a.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2020-03-03 09:24:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > To idiotyczne, jak kiedyś powstanie polecenie/narzędzie v+ to nie da się
    > go zacytować w usenwcie w shellu root'a.

    Przecież to nie jest v+ tylko #v+.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2020-03-03 17:27:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Mar 2020 09:24:08 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Przecież to nie jest v+ tylko #v+.

    No właśnie, tradycyjnie przez # przedstawia się prompt shella roota

    --
    Marek