  • 1. Data: 2009-01-15 15:14:56
    Temat: [OT] Ubezpieczenie tylko od kradziezy, da sie ??
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Lekkie OT. Czy mozna wykupic na motocykl (enduro, dual sport) ubezpieczenie
    tylko od kradziezy ? Motocykl bylby niezarejestrowany, tylko do jezdzenia w
    terenie.

  • 2. Data: 2009-01-16 08:50:47
    Temat: Re: [OT] Ubezpieczenie tylko od kradziezy, da sie ??
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    ZASK pisze:
    > Lekkie OT. Czy mozna wykupic na motocykl (enduro, dual sport)
    > ubezpieczenie tylko od kradziezy ? Motocykl bylby niezarejestrowany,
    > tylko do jezdzenia w terenie.

    Oczywiście. Tak jak i można ubezpieczyć laptopa. Podzwoń po TU
    i popytaj się o ceny, bo przypuszczam, że nie mają jednego stałego
    cennika. Ciekaw jestem tylko, czy nie przywalą jakiejś zaporowej
    stawki, bo teoretycznie możesz rozbić enduro na drzewie, a potem
    powiedzieć, że Ci ukradli. Tak jak mówię, pytaj u źródła o cenę.

    Ryszard Wieczorek

  • 3. Data: 2009-01-19 11:06:37
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście. Tak jak i można ubezpieczyć laptopa.

    O taki pewnien bym niebył. Jako moto zarejestrowane to można było
    ubezpieczyć od tylko kradzieży w PZU, piszę można było, po ponić od tego
    roku będzie dostępne tylko ubezpieczenie pełne AC.

    pozdr.
    Muti