  • 41. Data: 2011-11-07 20:31:46
    Temat: Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Remek in news:j98ncd$pe1$1@inews.gazeta.pl
    > [........]
    > Żałosne. [....]

    mocne slowo.

  • 42. Data: 2011-11-07 21:15:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Remek in news:j98n6j$oqa$1@inews.gazeta.pl
    > [.....]
    > chodzi o to, że ta grupa jest
    > mocno zatłoczona i wrzucanie tu NTG jest niepoważne i szkodliwe.

    Ty sie Remek ciesz, że jeszcze sa jakies zatloczone grupy :)
    Bo na _wiekszosci_ grup zblizamy sie do pieknego zgonu usenetu, albo
    wrecz juz go tam mamy.
    Tym samym jestes jak esteta oburzony mlaskaniem przy stole na tonącym
    Titanicu.
    (ale spokojnie, bez obrazy :)

    (btw: pytalem tylko o pare kabli i dwa graty)

  • 43. Data: 2011-11-07 21:19:14
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Rafał Łukawski in news:j98kke$p7r$1@news.onet.pl
    > Zecydowanie nie najlepsze. Jezeli cokolwiek chcesz wydusic lepszego z tej
    > manty w podanej konfiguracji, podepnij komponentem.
    > bzdura

    no to pewnie dlatego usiluje podpiac euro-euro, poniewaz tutaj gdzie jestem
    nie
    posiadam pod ręką (+jakis sklep) kabli: potrojnego + podwojnego do
    komponentu.

    > Pytanie, czy chcesz podpiac mante, czy chcesz sie zastanawiac, dlaczego
    > konkretna konfiguracja nie dziala

    to pierwsze, to pierwsze.

    > (my tu mamy tylko Twoje slowo, a faktycznie nie wiadomo co sie faktycznie
    > dziele, czy kabel uszkodzony, czy jakies gniazdo uszkodzone,

    wszystko technicznie ok: mam dwa dobre kable euro-euro, bo jeden i drugi bez
    problemu pozwala polaczyc dekoder kablowki z tv i to albo na jednym (gornym)
    wejsciu,albo na drugim (dolnym) wejsciu euro w tv.
    Wiec jeszcze do bani moze byc tylko wejscie euro w mancie, ale to tez nie
    jest prawdą - jakis czas temu ta manta dzialala metoda "euro manty - chinche
    w inny odbiornik tv".

    > czy manta skonfigurowana tak by wypuszczala sygnal na euro etc etc.)

    i byc moze tutaj jest pies pogrzebany.
    "nom" pisal w ktoryms z postow wątku, żeby ustawic w mancie wyjscie sygnalu
    rgb, czyli podpiąc mantę pod Ext2 (AV) i zmienic w menu wyjście sygnału
    wideo na RGB a później podłączyc pod drugie Euro.
    Rozkladam sie na: "(...) zmienic w menu wyjście sygnału wideo na RGB (...)"
    <--- _jak?_

    sorry, ale: doceniajac podpiecie po komponencie usiluje ratowac metode
    euro-euro, to mam pod ręką :)

    No dobra, zalozmy, ze nie uda sie euro-euro.
    Co kupic? -> _specjalne_do_komponentu_ (r-g-b)-(r-g-b) oraz audio
    (bialy-czerw)-(bialy-czerw)?

  • 44. Data: 2011-11-08 10:51:36
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > Ty sie Remek ciesz, że jeszcze sa jakies zatloczone grupy :)
    > Bo na _wiekszosci_ grup zblizamy sie do pieknego zgonu ...

    W takim razie wspomóż pl.misc.elektronika i tym samym uratuj ją od głodowej
    śmierci :) Z tego co widzę to jednak nie jest z nią tak źle.

    Remek

  • 45. Data: 2011-11-08 16:16:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Rafał Łukawski in news:j98kke$p7r$1@news.onet.pl
    > Zecydowanie nie najlepsze. Jezeli cokolwiek chcesz wydusic lepszego z tej
    > manty w podanej konfiguracji, podepnij komponentem.

    poszło;
    dzięki.