  • 1. Data: 2012-03-29 21:04:42
    Temat: [OT] młody
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no muszę przyznać że młody jest niezły, ostatnio wymieniłl w płycie
    kondensatory... popsutą lutownicą...

  • 2. Data: 2012-03-29 22:35:01
    Temat: Re: [OT] młody
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    > no muszę przyznać że młody jest niezły, ostatnio wymieniłl w płycie
    > kondensatory... popsutą lutownicą...

    to napisz więcej - co się zepsuło, przecież grzać musiała :)

  • 3. Data: 2012-03-30 10:49:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > to napisz więcej - co się zepsuło, przecież grzać musiała :)

    W czasach lutu bezołowiowego demontażu można dokonać bez użycia lutownicy :)
    Tylko jak wstawił nowe... na kropelke?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2012-03-31 00:36:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W czasach lutu bezołowiowego demontażu można dokonać bez użycia lutownicy
    > :)
    > Tylko jak wstawił nowe... na kropelke?

    Zdarzyło mi się kilka razy, że nie było jak przypiąć zasilania lutownicy. Co
    uczyniłem? Zapaliłem gaz w kuchence i grzałem na wyczucie, aż osiągnęła
    (lutownica) właściwą temperaturę.
    A na kropelke... to zrobiłem właśnie przewód od miernika, któremu to
    przewodowi ułamała się izolacja przy wyjściu z wtyczki. Wstępnie kropelka (a
    właściwie dwakroć tańczy "superglut"), ścisnąłem, ażwstępnie się skleiło,
    potem na owijkę cienkim sznurkiem bawełnianym, nasączonym po owinięciu znów
    superglutem, aż zrobił się uchwyt, trzymający izolację przewodu. Mogę teraz
    wieszać się na nim :)