  • 1. Data: 2012-03-30 16:16:37
    Temat: kasowanie pamieci 27C512
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    czy uda się wyczyścić tą pamięć za pomocą świetlówki UV ?
    Marek

  • 2. Data: 2012-03-30 16:20:57
    Temat: Re: kasowanie pamieci 27C512
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 16:16, Marek pisze:
    > czy uda si? wyczy?ci? t? pami?? za pomoc? ?wietl?wki UV ?
    > Marek

    1. Widzisz co napisałeś ?
    2. Pewnie się uda, ale to potrwa jakoś masakrycznie długo.
    Ja używałem jarznika z rtęciówki (takiej "mix" z włóknem żarowym )
    chyba ze 100W, oczywiście po usunięciu banki, a i tak kasowanie trwało z
    30 minut, z odległości około 5 cm.
    Rtęciówkę można kupić za jakieś 10 zł, więc koszt żaden. Trzeba tylko
    rozbić ostrożnie bankę, podłączyć zwykłą żarówkę zamiast włókna i śmiga
    jak ta lala. A ile ozonu robi :)

  • 3. Data: 2012-03-30 16:49:41
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 16:20:57 +0200, sundayman napisał(a):

    > 1. Widzisz co napisałeś ?
    Dobrze napisał. To Ty masz skopane kodowanie.

  • 4. Data: 2012-03-30 16:58:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 30.03.2012 16:49, Jacek wrote:

    > Dobrze napisał.
    O, RLY?
    To pokaż, gdzie jest to dobrze napisane kodowanie:

    From: "Marek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: kasowanie pamieci 27C512
    Date: Fri, 30 Mar 2012 16:16:37 +0200

    Michoo

  • 5. Data: 2012-03-30 17:46:03
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-03-30 16:16, Marek pisze:
    > czy uda się wyczyścić tą pamięć za pomocą świetlówki UV ?
    > Marek

    Podstaw pod lampę bakteriologiczną, w szpitalu :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2012-03-30 18:07:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-03-30 16:16, Marek pisze:
    > czy uda się wyczyścić tą pamięć za pomocą świetlówki UV ?
    > Marek

    Wystaw na slonce wyczysci w kilkanascie sekund. Plytki do trawienia UV
    naswietla w ciagu 5-10 sekund w zaleznosci od pory dnia.

  • 7. Data: 2012-03-30 18:11:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Podstaw pod lampę bakteriologiczną, w szpitalu :-)

    W epromach bywają też czasem wirusy.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2012-03-30 18:28:38
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    tak ... ok lecę do szpitala ..... i czekam na słonce ...
    ja tam widze co pisze

  • 9. Data: 2012-03-30 18:39:24
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Marek pisze:
    > tak ... ok lece do szpitala ..... i czekam na s?once ...
    Możesz jeszcze udać się do solarium. Jak pamięć poopala się razem z
    tobą, powinna się skasować :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 10. Data: 2012-03-30 19:03:04
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    I kicha 9W nie kasuje , stara naswietlarka do positiv tez nie dała rady .