  • 1. Data: 2011-07-08 16:57:36
    Temat: [OT] plexa
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czym tnie się plexe? tylko nie piszcie, że kątówką...
    znacie kogoś kto mógłby wyciąć mi prostokąt z plexy a w nim kilka otworów?

  • 2. Data: 2011-07-08 17:48:53
    Temat: Re: [OT] plexa
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Amatorsko - brzeszczocik i do roboty.

    Są chyba specjalne tarcze do cięcia tworzyw, ale to chyba nie do kątówki
    raczej, nie wiem
    jakie tam prędkości są potrzebne...

    Otworki zwykłym wiertłem, byle ostrym i raczej wolne obroty...

    Jeśli bardzo dokładnie - waterjet

  • 3. Data: 2011-07-08 18:26:41
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:iv7ctt$27g$...@n...onet.pl...
    > czym tnie się plexe? tylko nie piszcie, że kątówką...
    > znacie kogoś kto mógłby wyciąć mi prostokąt z plexy a w nim kilka otworów?

    I znowu debil z pytaniem bo mu sie poszukac nie chce,a gdziez tam. Nie
    naumial siem.
    W dodatku debil mysli ze jak napisze OtT to juz mu wszystko wolno.
    Nie ta grupa debilku

  • 4. Data: 2011-07-08 18:38:03
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Nie ta grupa debilku

    wal się pedale

  • 5. Data: 2011-07-08 18:45:44
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    widzę, że chłopaczkom dupowlazcom już elektroda nie wystarcza... coż wygląda
    na to, że niedługo grupa będzie służyła do wymiany pozdrowień... jak "o
    wielka" elektrodo...

    moje pytanie pozostaje otwarte, czym ciąć plexę? poza "obróbką ręczną"...

  • 6. Data: 2011-07-08 18:54:27
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Amatorsko - brzeszczocik i do roboty.

    próbowałem, ale krawędź plexy (w miejscy cięcia) dość mocno mi popękała w
    niektórych miejscach...

  • 7. Data: 2011-07-08 19:01:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    identifikator: 20110701 wrote:
    > czym tnie się plexe? tylko nie piszcie, że kątówką...
    > znacie kogoś kto mógłby wyciąć mi prostokąt z plexy a w nim kilka
    > otworów?

    pierwszy link z google:
    http://www.cnc.info.pl/topics73/ciecie-plexi-vt3473.
    htm

    PW

    --
    Włodek

  • 8. Data: 2011-07-08 19:24:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.07.2011 18:57, identifikator: 20110701 pisze:
    > czym tnie się plexe? tylko nie piszcie, że kątówką...
    Nożem i łamie, frezem, wodą, piłką włośnicową... zależnie do czego.

    > znacie kogoś kto mógłby wyciąć mi prostokąt z plexy a w nim kilka otworów?
    Pewnie fachowiec od frezarki z dowolnej pracowni reklamy, która coś robi
    z pleksi/pianki/styropianu. Mi ładnie docięli otwór w obudowie i psujące
    do niego okienko z pleksi. Ogólnie liczą sobie 10zł/metr frezowania, ale
    szef powiedział, że o drobnicy mam gadać bezpośrednio z pracownikami -
    "jak im się chce w to bawić".

    Michoo

  • 9. Data: 2011-07-08 19:30:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.07.2011 20:54, identifikator: 20110701 pisze:

    > próbowałem, ale krawędź plexy (w miejscy cięcia) dość mocno mi popękała
    > w niektórych miejscach...

    Masz kiepską piłę, technikę lub umiejętności.

    Michoo

  • 10. Data: 2011-07-08 19:42:15
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wielka" elektrodo...
    >
    > moje pytanie pozostaje otwarte, czym ciąć plexę? poza "obróbką ręczną"...

    Idź do jakiejś\ agencji reklamowej i Ci wytną. Jak chcesz sam to nie zawracaj
    sobie dupy z pleksą. Weź PCV albo poliwęglan. Cienką plekce tak do milimetra
    grubości tnie sie tak jak szybę. Nacina nożykiem posiadającym kształt haka (
    jeden ząb z piłki do metalu) i przełamuje.