  • 1. Data: 2016-03-09 07:52:40
    Temat: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Nieco offtopicznie, jako że sprawa tyczy pewnego
    akcesorium podłączanego do pc.

    Jest takie urządzenie:

    http://tiny.pl/g7rt5
    (czyli to poniżej, jakby ktoś nie chciał klikać w ciemno)
    http://www.aliexpress.com/item/Adroit-Portable-Tape-
    to-Mp3-Micro-SD-TF-Card-Cassette-to-MP3-Converter-Pl
    ayer-DEC12/32568344121.html

    Czy można takie coś kupić od jakiegoś dystrybutora
    w Polsce, najlepiej w sklepie stacjonarnym?

    Tak, wiem że na Alledrogo znajdą się byznesmeni, którzy za
    parę zeta będą robić za "za nic nie odpowiadającego"
    pośrednika w zamówieniu tegoż u Chińczyka...

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2016-03-09 08:41:27
    Temat: Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dominik & Co pisze tak:

    > Nieco offtopicznie, jako że sprawa tyczy pewnego
    > akcesorium podłączanego do pc.
    >
    > Jest takie urządzenie:
    >
    > http://tiny.pl/g7rt5

    co ono robi? miałoby robić?

    > Czy można takie coś kupić od jakiegoś dystrybutora
    > w Polsce, najlepiej w sklepie stacjonarnym?

    W Lidlu były podobne zgrywarki kaset

    > Tak, wiem że na Alledrogo znajdą się byznesmeni, którzy za
    > parę zeta będą robić za "za nic nie odpowiadającego"
    > pośrednika w zamówieniu tegoż u Chińczyka...

    dlaczego by nie kupić bez ich pośrednictwa?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-03-09 10:08:28
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2016 PiteR <e...@f...pl> napisał/a:

    > co ono robi? miałoby robić?

    Przecie jest opisane. Zgrywa treść z kaset magnetofonowych
    (compact-casette) do mp3. Jak ma port na kartę sd,
    to może to robić nawet bez kompa. Gotowe pliki można
    sobie ewentualnie potem cyzelować.

    Jest sporo kaset (głównie kursy językowe) do przegrania.

    > W Lidlu były podobne zgrywarki kaset

    Pamiętam tylko videograbbery. Ale może rzucą jeszcze
    takowe...

    > dlaczego by nie kupić bez ich pośrednictwa?

    Gwarancja. To jednak jest mechanika.

    Można by kupić pierwszy lepszy używany "walkman"
    z Alledrogo, ale jak zacznie miąć taśmę, to pozamiatane.

  • 4. Data: 2016-03-09 10:19:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.03.2016 o 07:52, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > parę zeta będą robić za "za nic nie odpowiadającego"
    > pośrednika w zamówieniu tegoż u Chińczyka...

    A Ty chcesz posiadać to urządzenie, czy "zgrać" kasety do kompa? Bo to
    istotna różnica
    ToMasz

  • 5. Data: 2016-03-09 10:44:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    http://www.conrad.pl/websale8/?Ctx=%257bver%252f8%25
    2fver%257d%257bst%252f417%252fst%257d%257bcmd%252f0%
    252fcmd%257d%257bm%252fwebsale%252fm%257d%257bs%252f
    conrad%252fs%257d%257bl%252f01%252daa%252fl%257d%257
    bsf%252f%253cs1%253ewalkman%253c%252fs1%253e%252fsf%
    257d%257bmd5%252f38d68e139b14f1db76eceb4433beadea%25
    2fmd5%257d&search_input=kaseta+audio&dp2=ff_search&o
    tp3=factfinder_searchbox&tpl=ws_search.htm

    --
    marfi

  • 6. Data: 2016-03-09 12:26:34
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2016 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

    > A Ty chcesz posiadać to urządzenie, czy "zgrać" kasety do kompa? Bo to
    > istotna różnica

    A można wypożyczyć, czy jak? Nie mam żadnego kaseciaka pod ręką...

  • 7. Data: 2016-03-09 13:46:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-09 o 12:26, Dominik & Co pisze:

    > A można wypożyczyć, czy jak? Nie mam żadnego kaseciaka pod ręką...

    Na Allegro:
    http://allegro.pl/magnetofony-i-nosniki-kasetowe-670
    46

    blisko 1000 magnetofonów kasetowych.

    W czym widzisz problem?

    Nie masz nikogo znajomego, mającego w swych zbiorach kaseciaka?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2016-03-09 17:32:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-09 10:08, Dominik & Co wrote:
    > Można by kupić pierwszy lepszy używany "walkman"
    > z Alledrogo, ale jak zacznie miąć taśmę, to pozamiatane.

    Kup więc profesjonalny magnetofon z lat 80tych za 50-100zł i
    pozamiatane, też z allegro.

  • 9. Data: 2016-03-10 07:38:05
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.03.2016 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Kup więc profesjonalny magnetofon z lat 80tych za 50-100zł i
    > pozamiatane, też z allegro.

    I dzięki temu profesjonalizmowi trzydziestoletnia mechanika
    (paski, sprzęgiełka, łożyska i inne takie) będzie działać
    jak nówka i o taśmę można się nie bać? A już na pewno będzie
    lepsze od nowego chińskiego?

  • 10. Data: 2016-03-10 10:12:52
    Od: m <m...@g...com>

    On 09.03.2016 13:46, Adam wrote:

> [...]
    >
    > blisko 1000 magnetofonów kasetowych.
    >
    > W czym widzisz problem?
    >
    > Nie masz nikogo znajomego, mającego w swych zbiorach kaseciaka?

    I siedzieć u znajomego długie godziny i przekładać kasety?

    p. m.