  • 1. Data: 2009-04-24 10:04:12
    Temat: Ochraniacze rur lag
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie dotyczace ochraniaczy na przednie lagi. Nie chodzi o skarpety,
    ale takie gumowe harmonijki, ktore sa na tyle dlugie i gumowe ze nie siedza
    prosto ale gdzieniegdzie rury w srodku dotykaja.

    Czy przed zalozeniem ich warto nasmarowac lage pod spodem, przetrec szmata z
    olejem czy cos podobnego? Chodzi mi o to czy ma tam byc sucho czy takie
    zwilzenie pomoze i rura nie bedzie sie scierac od ochraniacza. Bo szansa ze
    dostanie sie tam piach i inne drobiny jest, i teraz nie wiem czy lepiej zeby
    to tarlo sie na sucho z tym czy lepiej kiedy obklei sie w srodku na
    powierzchni ochraniacza.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2009-04-24 10:07:00
    Temat: Re: Ochraniacze rur lag
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tmek napisał(a):
    > Czy przed zalozeniem ich warto nasmarowac lage pod spodem,

    Nic nie smaruj. Raz na jakis czas rozepnij dol tej harmonijki i zobacz
    co tam siedzi, przeczysc i zaloz od nowa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-04-24 10:57:45
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Nic nie smaruj. Raz na jakis czas rozepnij dol tej harmonijki i zobacz
    > co tam siedzi, przeczysc i zaloz od nowa.

    Ok, dzieki

    pzdr
    Tmek

  • 4. Data: 2009-04-24 12:46:52
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, dzieki
    Nie doczytalem czym jezdzisz ale OIDP jawa ts miala tez takie ochranicze,
    tylko byly one scisniete na gorze i na dole takimi obejmami, zeby wlasnie
    syf tam nie wpadal.
    Moze tez tak zrob?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 5. Data: 2009-04-24 18:44:52
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    BartekGSXF wrote:
> [...]
    > ochranicze, tylko byly one scisniete na gorze i na dole takimi
    > obejmami, zeby wlasnie syf tam nie wpadal.

    Scisniete jest, ale z tylu sa dziurki, ktore byc musza zeby to sie nie
    nadymalo jak balon, i jak sa to i zassie syf
    Zostawialem suche.
    XT

    btw, gdzie mozna dostac czujnik luzu do yamahy w waw od reki?
    Wyglada to tak http://i18.ebayimg.com/08/i/000/c2/3c/91bc_1.JPG

    pozdro
    Tmek

  • 6. Data: 2009-04-24 19:09:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tmek pisze:

    > Scisniete jest, ale z tylu sa dziurki, ktore byc musza zeby to sie nie
    > nadymalo jak balon, i jak sa to i zassie syf

    bo w jawie w tych dziurkach były takie wezyki ktore były wetkniete w
    sztyce dolnej półki dosc głeboko i stamtąd ssały powietrze

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"