  • 1. Data: 2009-04-24 10:27:17
    Temat: intermotors - czesci triumph - wwa jagielonska vs lopuszanska ?
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Potrzebuje zamwoic kilka rzeczy do Triumpha.
    Siec dystrybucji - intermotors - teoretycznie ta sama. Dzwonilem do liberty
    na lopuszanska - Pan powiedzial ze jak cos trzeba zamowic z UK to miesiac
    trzeba poczekac.
    Zadzwonilem wiec na infolinie do intermotors. Podobno 2 razy w tyg skladaja
    zamowienia i w jakies 2 tyg sprowadzaja. moze w takim razie lepiej udac sie
    na jagielonska ?
    Ktos ma doswiadczenie jak jest w praktyce ??
    Pozdrawiam
    PanAdol
    Tiger Girlie

  • 2. Data: 2009-04-24 10:39:14
    Od: <t...@p...pl>

    "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):
    > Ktos ma doswiadczenie jak jest w praktyce ??
    > Pozdrawiam
    > PanAdol
    > Tiger Girlie

    Doswiadczenia w praktyce to nie mam ale ja bym sprobowal skontaktowac sie
    jeszcze z Warynskiego - mam wrazenie, ze tam udziela Ci najbardziej
    kompetentnej informacji. Daj znac jak poszlo bo nie wykluczone ze sam bede
    niedlugo cos sprowadzal.

    Pozdro,

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 3. Data: 2009-04-24 11:03:53
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Apr 2009 12:27:17 +0200, "PanAdol"

    > Witam
    >Potrzebuje zamwoic kilka rzeczy do Triumpha.

    Dzwon do Tommargu do Krakowa.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-04-24 11:15:54
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Witaj
    Użytkownik <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):
    > jeszcze z Warynskiego - mam wrazenie, ze tam udziela Ci najbardziej
    > kompetentnej informacji. Daj znac jak poszlo bo nie
    Zadzwonilem wlasnie na warynskiego. pan powiedzial ze nie ma u siebie
    takiego modelu i odeslal na jagielonska bo mowil ze nie ma pelenej
    dokumentacxji a oni tam wszystko maja. Jak dzwonilem na infolinie
    intermotors to tez mowili zeby zamawiac albo na lopuszanskiej albo na
    jagielonskiej wiec nie wiem czemu ale chyba warynskiego odpada.
    Pzdr

  • 5. Data: 2009-04-24 11:32:09
    Od: Lama <l...@l...cc>

    PanAdol pisze:
> [...]
    > na lopuszanska - Pan powiedzial ze jak cos trzeba zamowic z UK to miesiac

    Jeśli nie masz spisanych dokładnie symboli fabrycznych części, to do
    intermotors się nawet nie zbliżaj. Jest wielce prawdopodobne, że
    właściwe części przyjadą dopiero za drugą, trzecią, albo nawet czwartą
    dostawą. Ale za to w międzyczasie pooglądasz sobie jak wyglądają te
    części w innych rocznikach i/lub modelach, bo wątpię, żeby za pierwszym
    razem trafili w to, co zamawiałeś :)
    Tak przynajmniej jest w Poznaniu, może w DC jest OK.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 6. Data: 2009-04-24 11:51:09
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote in message
    > Witam
    > Potrzebuje zamwoic kilka rzeczy do Triumpha.
    [...]
    > Ktos ma doswiadczenie jak jest w praktyce ??

    Jest tak dobrze ze mam drugie moto w czesciach. Czasem 5 dni, czasem 8
    tygodni bo np sprzedadza komus innemu i powiedza "popsiulo sie". Na temat
    problemow z biegiem jalowym w 955 robimy doktorat z Sajgonem bo z tych
    ktorych zagadnelismy nikt nic nie wie. Alternatywa lezy w Berlinie lub moze
    Czechach. Jak juz pisalem, to trzeba kochac.
    Zeby nie bylo - kolega dlubnal dolot i wylot w XTX i fachowcy z Jamahi
    zaproponowali mu ustawienie dawkowania paliwa do biegu jalowego "zawsze na
    10 bo tak wszystkim dziala najlepiej". Niezaleznie od poziomu wyjsciowego!!!
    O analizie spalin nie slyszeli. Chiny w Polsce. Niechlujnie polozone wiazki
    przewodow ktore trzeba poprawiac to takze "standard".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-24 13:06:50
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***Uzytkownik "Kefir"
> [...]
    > 10 bo tak wszystkim dziala najlepiej". Niezaleznie od poziomu
    > wyjsciowego!!! O analizie spalin nie slyszeli.

    E tam...znajomy mechanik jak mu cos napomknalem o ppm-ach to zrobil jakby to
    zapewne okreslil zoologiczny autorytet KJ "karpie oczy".
    Co nie zmienia faktu ze zna sie na mechanice i wie co i jak zrobic :)

    T.
    P.S. Kef, kolega umowiony bedziem grzebac w bestji :)

  • 8. Data: 2009-04-24 14:02:08
    Od: saj <s...@a...pl>

    PanAdol pisze:
> [...]
    > zamowienia i w jakies 2 tyg sprowadzaja. moze w takim razie lepiej udac sie

    na jagiellonska mozesz udac sie conajwyzej z kokatajlem molotowa.
    poniewaz z mojego risercza wynika, ze szef serwisu na lopuszanskiej to
    byly szef serwisu z jagiellonskiej, tam tez mozesz im odemnie jebnac.

    ja osobiscie, jesli mialbym cos kupic, to nawet jesli mialoby byc
    drozej, dluzej, dalej, ale gdziekolwiek indziej, niz u nich, to im z
    zalozenia nie dam zarobic. kij im w cycki. tak, palam nienawiscia.

    pzdr,
    saj

  • 9. Data: 2009-04-24 14:06:38
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Jezeli potrzeba czesci to chetnie pomoge. Prosze napisac o jakie
    czesci chodzi, wystawie na allegro.
    Czas oczekiwania nie powinien przekroczyc 10 dni.
    Prosze zajrzec na moje aukcje. http://allegro.pl/my_page.php?uid=2583856
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-04-24 15:38:51
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kefir pisze:
> [...]
    >
    > Jest tak dobrze ze mam drugie moto w czesciach. Czasem 5 dni, czasem 8
    > tygodni bo np sprzedadza komus innemu i powiedza "popsiulo sie". Na

    czy mi sie wydawało czy ktos tu niedawno pisał o niedoscignionej
    jakosci legendarnej marki? :)))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"