  • 1. Data: 2010-08-02 18:42:18
    Temat: Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
    Od: Xiant <x...@-...onet.pl>

    Witam

    Niestety mnie czeka, ma ktos moze sprawdzony warsztat w Sosnowcu ktory
    potrafi to zrobic nie zdziewajac skory do kosci ? Czesci kupie sobie sam
    chodzi mi tylko o wymiane.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-08-02 20:44:08
    Temat: Re: Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
    Od: Lukasi <c...@m...com>

    On 2 Sie, 18:42, Xiant <x...@-...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Niestety mnie czeka, ma ktos moze sprawdzony warsztat w Sosnowcu ktory
    > potrafi to zrobic nie zdziewajac skory do kosci ? Czesci kupie sobie sam
    > chodzi mi tylko o wymiane.

    Zgłoś się do mnie, bardzo chętnie wymienię .Tam jest dwumasa ?

  • 3. Data: 2010-08-02 21:07:16
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-02 20:44, Lukasi wrote:
    \
    > Tam jest dwumasa ?

    po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

  • 4. Data: 2010-08-02 21:26:05
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Lukasi" <c...@m...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > chodzi mi tylko o wymiane.
    >
    >Zgłoś się do mnie, bardzo chętnie wymienię .Tam jest dwumasa ?

    Panie mechaniku jest dwumas.
    Podaj Pan cene za taka przyjemność ;)

  • 5. Data: 2010-08-02 23:37:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Olek

    > po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

    Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma
    wiedzieć?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-03 07:44:44
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > begin Olek

    > Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma
    > wiedzieć?

    Dobry mechanik wie wszystko oraz to ze wszystkie octavie mialy dwumasa

  • 7. Data: 2010-08-03 09:00:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 3 Sie, 07:44, "Beny" <s...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    wiadomościnews:4c573a80$0$19171$65785112@news.neostr
    ada.pl...> begin Olek

    > Dobry mechanik wie wszystko oraz to ze wszystkie octavie mialy dwumasa

    Czy pewien jesteś na 100% że wszystkie i wszystkie roczniki ??

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-08-03 09:01:26
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Dobry mechanik wie wszystko oraz to ze wszystkie octavie mialy dwumasa

    Nie wszystkie...

    --
    ml

  • 9. Data: 2010-08-03 10:07:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

    autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy
    dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-03 10:43:28
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-03 10:07, krzysiek82 pisze:

    > autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy
    > dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

    Witam

    To 1.9 TDI 90 KM ALH ale w zestawach jakie mozna tam kupic jest wlasnie
    z koolem dwumasowym. Pytalem o cene ale wszedzei mowia, ze to dniowka
    roboty i ok 550-600 PLN za wymiane wiec nie ma co szukac dalej i jade
    tam gdzie zawsze.

    Pozdrawiam
    Xiant