  • 1. Data: 2012-07-26 16:55:44
    Temat: Jakie akcesoria?
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków, stąd pytanie jakie warto
    doinstalować dodatki do fazera?

    Na razie zauważyłem że nie ma kufrow(centralnego, bocznych i tankbaga), gmoli,
    crashapdow, pługa, owiewki, obciążników kierownicy, jednej sportowej klamki (bo jedną
    ma), akrapowica, db killera, amortyzatora skrętu, tzw shimmy, ksenonów, przewodów w
    oplotach, centralnego stojaka, oliwiarki łańcucha i power commandera.

  • 2. Data: 2012-07-26 17:00:01
    Temat: Re: Jakie akcesoria?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > akrapowica, db killera, amortyzatora skrętu, tzw shimmy, ksenonów,
    > przewodów w oplotach, centralnego stojaka, oliwiarki łańcucha i power

    To wszystko co wymieniłeś to pikus. Nie masz najważniejszej rzeczy w
    moturze- anteny od radia na koncu rury wydechowej. Bez tego to całkowita
    wiocha. To basis.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-07-26 17:05:37
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 15:55:44 UTC+1, Prawy wrote:
> [...]
    > sportowej klamki (bo jedną ma), akrapowica, db killera, amortyzatora
    > skrętu, tzw shimmy, ksenonów, przewodów w oplotach, centralnego stojaka,

    Niezła prowokacja ;) zwłaszcza z tą jedną klamką.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2012-07-26 17:08:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-26 17:00, Grzybol pisze:

    > To wszystko co wymieniłeś to pikus.

    No jak, przecież napisał że nie ma też shimmy

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-07-26 17:12:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50115d70$0$1214$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-07-26 17:00,
    Grzybol pisze:
    > No jak, przecież napisał że nie ma też shimmy

    No bo niby jak? Bez anteny nie moze miec shimmy. Po kolei, najpierw antena,
    potem shimmy. Z tym ze shimmy oczywiscie czerwone, bo one som najszypsze
    podobno.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2012-07-26 19:17:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 16:55, Prawy pisze:
    > Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków

    Temat powinien brzmieć "Jakie akcesoria do Fazera?".

    Odpowiedź - te, których potrzebujesz i na które Cię stać. Zazwyczaj nie
    ma jednej firmy która robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj
    konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-07-26 22:41:12
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał :

> [...]
    > jednej firmy która robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj
    > konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

    Jesteś botem?

    --
    ARQ
    transalp

  • 8. Data: 2012-07-26 23:06:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 22:41, ARO pisze:

    > Jesteś botem?

    Nie. Edukuję.

  • 9. Data: 2012-07-27 12:57:21
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 22:41:12 UTC+2 użytkownik ARO napisał:
    > Użytkownik &quot;Magic&quot; &lt;m...@w...pl&gt; napisał :
    >
    > &gt;&gt; Mam fazera, lecz ten fazer nie ma żadnych dodatków
    > &gt;
    > &gt; Temat powinien brzmieć &quot;Jakie akcesoria do Fazera?&quot;.
    > &gt;
    > &gt; Odpowiedź - te, których potrzebujesz i na które Cię stać. Zazwyczaj nie ma
    > &gt; jednej firmy która robi wszystkie dodatki do danego modelu. Zadaj
    > &gt; konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.
    >
    > Jesteś botem?

    Raczej nie. Ale bywa U-bootem!

    Gawron
    AT

  • 10. Data: 2012-07-27 16:45:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-26 19:17, Magic pisze:

    > Zadaj
    > konkretne pytanie, dostaniesz konkretną odpowiedź.

    Żartujesz? W życiu nie widziałem konkretnej odpowiedzi na tej grupie.

    --
    MN