  • 1. Data: 2012-07-26 15:55:40
    Temat: POMOCY!
    Od: pawelllleek1 <pawelllleek@_NOSPAM_prokonto.pl>

    Cześć jestem paweł

    po trzebule pilnie pomocy ; / kupiłem yamahe yzf r125. i jestem nieco
    zdziwiony oglądając filmiki na yt gdzie ten motor rozpędza się prawie do
    130 i dopiero przy 115-120km/h zwalnia (gorzej przyspiesza) a mój zwalnia
    juz przy 95. ociezale doszła do 115km/h a został jeszcze 1 bieg. co może
    dolegać mojemu motorowi ? mozliwa jakaś blokada ?? czy może to być wina
    wymiany układu wydechowego na sportowy (scorpion)??

    z góry dzięki ! pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-26 16:39:16
    Temat: Re: POMOCY!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:55, pawelllleek1 pisze:

    > co może dolegać mojemu motorowi ?

    Zapewne dolega mu za ciężki pasażer.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-07-26 17:50:59
    Od: pawelllleek1 <pawelllleek@_NOSPAM_prokonto.pl>

    Marcin N napisal

    > Zapewne dolega mu za ciężki pasażer.

    mozliwe 74kg
    ale coś tam daje rade moze stał troche czasu ; / bo juz 120 było powoli
    ale było

  • 4. Data: 2012-07-26 17:53:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-26 17:50, pawelllleek1 pisze:
    > Marcin N napisal

    > mozliwe 74kg
    > ale coś tam daje rade moze stał troche czasu ; / bo juz 120 było powoli
    > ale było
    >

    > --

    Sprawdź poziomicą czy pod górkę nie było.
    +

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-07-26 19:13:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:55, pawelllleek1 pisze:
    > Cześć jestem paweł
    >
    > po trzebule pilnie pomocy ;

    No, zwłaszcza z ortografią i stosowaniem się do zasad netykiety. Np.
    temat nie powinien być tak ogólnikowy tylko zawierać choćby typ
    motocykla którego dotyczy problem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2012-07-26 21:28:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.07.2012 15:55, pawelllleek1 pisze:
    > Cześć jestem paweł
    >
    > po trzebule pilnie pomocy

    To fakt - twojej bełkotliwej pisaniny nie da się bezboleśnie czytać...
    Ale z tym musisz się zwrócić do swojej nauczycielki języka polskiego.

    Co do osiągów maszyny, to wróżek tu nie ma, więc nie wiem, na co liczysz.

    Musisz się udać do jakiegoś mechanika, bo to może być wszystko,
    począwszy od zapchanego wydechu, poprzez rozregulowany/zapchany gaźnik
    aż po totalne zużycie silnika.

    Blokady tudzież nadwaga też niewykluczone.