  • 101. Data: 2010-11-22 19:02:02
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Fajnie byłoby gdybyś Ty nam przedstawił metodologię badań Szwedów według
    > której ustalili optymalną prędkość poruszania się w mieście na 30km/h...

    O to pytaj Szwedów.

    > Bo w USA mają hopla na punkcie dzieci i pod szkołami są dodatkowe limity
    > prędkości na 20 i 25 mph ale nawet te 20mph to więcej niż 30km/h... więc
    > nie wyobrażam sobie aby ktoś poważnie potraktował propozycję jazdy po
    > szosach mieście z prędkością 30km/h.

    W mieście nie ma szos. Szosy są po za miastem.

    --
    ignorance is bliss

  • 102. Data: 2010-11-22 19:29:00
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 22.11.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Pytanie numer jeden: co to porównanie miało udowodnić, bo jeśli
    > przewagę oszczędności malutkiego diesla nad wielkim, benzynowym
    > pudłem przy jeździe z pedałem w podłodze, to i bez tego filmu o
    > tym wiem. I pytanie numer dwa: dlaczego nie przeciwstawiono
    > kurduplowi np. A6TDI, albo nie porównano dwóch pudełek, przy
    > czym jedno mogłoby jechać maks 80km/h, a drugie maks 140km/h.

    Bo to nie pasowałoby do teorii WG ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 103. Data: 2010-11-22 19:30:47
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Poza tym jak uschnie to będzie brązowa :)

    A Ty jakiego koloru jesteś? A jak uschniesz? ;-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 104. Data: 2010-11-22 19:35:52
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Dokładnie, dlatego ja swoją ekologiczną Toyotą Prius zawsze utrzymuję
    > optymalną prędkość zgodną z dyrektywami Unii Europejskiej.

    Dokładnie dlatego, ja swojego Windows Mail ustawiam zgodnie z zasadmi
    zdrowego rozsądku i niejakiego "to" wpisuję na listę zablokowanych
    nadawców, co przyczyni się do zmniejszenia ruchu na serwerach news a w
    konsekwencji całego internetu, spadnie zużycie energii elektrycznej
    czyli mniej dwutlenku węgla.

  • 105. Data: 2010-11-22 19:45:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 19:00, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Dokładnie, w Warszawie nie ma sensu przekraczać 30 km/h bo do takiej
    > prędkości skonfigurowana została tzw. fala zieleni.

    LOL - wiem do czego dążysz, ale słabiutki Ci idzie. A co do zielonej
    "fali" - jak ktoś mi napisze gdzie i na ile jest ustawiona to chętnie
    poczytam. W większości wypadków ostatnimi czasy to i tak bez znaczenia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 106. Data: 2010-11-22 19:50:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 12:52:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Tak, tak. Nie ma to jak demagogia. Szczególnie, że różnica czasu na
    > tych kilkuset kilometrach jest niewielka, a tak naprawdę bardziej
    > zmęczony jest ten kierowca jadący spor szybciej. Jak widać z cytowanej

    Oczywiście. U mnie na przykład to drobne 1,5 godziny i totalne zmęczenie po
    wolnej jeździe. Dystans - 500km.
    --
    ___________ (R)

  • 107. Data: 2010-11-22 19:51:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:06:58 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie wiem jak Ciebie, ale normalnego człowieka męczy również konieczność
    > zachowania wzmożonej uwagi. Jadąc wolniej, nie wyprzedzając na siłę itp
    > jest się mniej zestresowanym. A stres - męczy.

    W przypadku wolnej jazdy musze cały czas sie męczyć, żby ta uwagę zachować.
    Przy szybkiej jeździe nie nużę się.
    --
    ___________ (R)

  • 108. Data: 2010-11-22 19:58:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > O to pytaj Szwedów.

    Ja pytam Ciebie, bo to Ty się powołujesz na ich badania...
    Nie robiłbyś chyba tego, nie znając metodologii??

    > W mieście nie ma szos. Szosy są po za miastem.

    Trzeba było od razu napisać że nie masz zielonego pojęcia o temacie.

  • 109. Data: 2010-11-22 20:03:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > Optymalna = możliwie najlepsza.

    Ty naprawdę taki ciemny jesteś czy tylko ciemnego zgrywasz?
    Naprawdę nie rozumiesz, że słowo "najlepszy" albo "optymalny"
    BEZ PODANIA KRYTERIÓW OCENY, które przecież nie są zawsze
    jednoznaczne, jest bezwartościowe?

    Dam Ci przykład: Jaki jest najlepszy samochód?
    Idiota od razu coś odpowie - poda jakaś tam markę, model.
    Człowiekowi mądremu nasuwa się pytanie:
    "najlepszy do czego?" czyli pytanie o kryteria oceny...
    Inny samochód będzie najlepszy dla matki z 4 dzieci
    inny dla nastolatka na wyścigi a jeszcze inny do pracy
    dla hydraulika który musi wozić zestaw rur i zaworów
    plus drabina... Teraz rozumiesz czy dalej cienko?

  • 110. Data: 2010-11-22 20:04:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > Dokładnie, ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam 90 km/h
    > na autostradzie i dzięki temu dojeżdżam z punktu A do punktu B szybciej
    > i bezpieczniej.

    Zgoda że bezpieczniej... być może. Ale szybciej niż co?

    Przypominasz mi tego wróbelka ze starego dowcipu
    co to miał jedno skrzydełko bardziej....