  • 171. Data: 2010-11-23 22:02:16
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Nie - to ja pisałem poważnie, a Ty nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Czy ja jestem inżynierem ruchu, żeby Ci powiedzieć dokładnie? W wielu
    miejscach da się przejechać kilka, może nawet kilkanaście km na zielonym.

    --
    ignorance is bliss

  • 172. Data: 2010-11-23 22:53:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > W wielu
    > miejscach da się przejechać kilka, może nawet kilkanaście km na zielonym.

    Mnie się udało raz.
    W Berlinie.

  • 173. Data: 2010-11-23 22:57:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Mnie się udało raz.
    > W Berlinie.

    Mi się udaje codziennie w Warszawie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 174. Data: 2010-11-23 23:01:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Mi się udaje codziennie w Warszawie. ;-)

    Rzadko jeżdżę autem przez Warszawę, więc nie zweryfikuję.

  • 175. Data: 2010-11-23 23:09:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 21:57:31 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    chyba po trawniku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 176. Data: 2010-11-23 23:15:43
    Od: r...@p...onet.pl

    > Najbardziej niebezpieczne sa auta gdzie licznik przeklamuje. Jeden taki
    > facio mial malucha, jechal 50km/h a na liczniku mial 200. Oczywiscie si&ecirc;
    > zabil.

    a moze od razu 500?

    z tego co pamietam to licznik w maluchu jest do 140

  • 177. Data: 2010-11-24 08:23:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 23:09, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 21:57:31 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > chyba po trawniku

    Są różne metody. Niektórym wystarczy np. zamknięcie oczu co światła.
    W sumie wielu takich widuję...

  • 178. Data: 2010-11-24 12:11:57
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-22 17:06, Waldek Godel wrote:

    > Po raz kolejny
    > http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
    > - 17 minut różnicy na 600 km, w sytuacji, kiedy szybszy mógł jechać w
    > zasadzie bez ograniczeń. Na krajowych drogach różnica będzie jeszcze
    > mniejsza

    ROTFL :-) A jak by do porównania wzieli dragstera, to okazało by się, że
    wygrałby ten dychawiczny diesel :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 179. Data: 2010-11-24 14:08:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Artur Maśląg

    > Czy ja jestem inżynierem ruchu, żeby Ci powiedzieć dokładnie? W wielu
    > miejscach da się przejechać kilka, może nawet kilkanaście km na zielonym.

    Zanim się reszta ludzi obudzi lub jak wszyscy pójdą spać? :)

  • 180. Data: 2010-11-24 14:12:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > W dniu 2010-11-23 04:46, Pszemol pisze:
    > (...)
    >
    > Ty jednak naprawdę nie łapiesz o co 'biega' :)

    Uświadom mnie, może nie łapię... kto wie?