  • 1. Data: 2009-01-21 13:44:05
    Temat: Odczyt stanu lini RXD portu RS232
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Witam

    W jaki sposób można odczytac stan lini RXD portu RS232 w windows? Funkcja
    GetCommmodemStatus() nie zwraca takiej wartości.
    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 2. Data: 2009-01-21 13:57:19
    Temat: Re: Odczyt stanu lini RXD portu RS232
    Od: shio <s...@b...eu.org>

    > W jaki sposób można odczytac stan lini RXD portu RS232 w windows? Funkcja
    > GetCommmodemStatus() nie zwraca takiej wartości.

    ClearCommError() ze wskaznikiem na COMSTAT ?

  • 3. Data: 2009-01-21 15:10:55
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    >ClearCommError() ze wskaznikiem na COMSTAT ?

    Tym wykryje BREAKA, czyli przejscie ze stanu 1 na 0, a jak drugi raz wywolam
    funkcje to juz tego nie sygnalizuje pomimo ze na lini jest stan 0.
    Dalej nie wiem jak sprawdzic stan lini RXD.

    --
    pozdrawiam
    Tomek W