  • 1. Data: 2011-04-21 09:52:53
    Temat: Fazer do oceny
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witajcie.

    Szukam, szukam, szukam..... znalazlem dzisiaj taka ofertę na otomoto. Co
    sądzicie? Przebieg dla mnie nie realny, ale moto po obejrzeniu zdjęc
    zadbany - jak nowy. Szkoda ze bez ABS.

    http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-fazer-s2-gt-okazja-M
    2564801.html

  • 2. Data: 2011-04-21 10:47:07
    Temat: Re: Fazer do oceny
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Kwi, 11:52, Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> wrote:

    > Szukam, szukam, szukam..... znalazlem dzisiaj taka ofertę na otomoto. Co
    > sądzicie? Przebieg dla mnie nie realny, ale moto po obejrzeniu zdjęc
    > zadbany - jak nowy.
    A one maja fabrycznie wgnieciony wahacz po prawej stronie? Ot, wpadlo
    mi w oko i jesli mialbym ten motocykl ogladac to skupilbym sie na
    prawej stronie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2011-04-21 12:37:36
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Glexu" <"glex[wytnij]u[to] wrote:
    > Szukam, szukam, szukam..... znalazlem dzisiaj taka ofertę na otomoto.
    > Co sądzicie? Przebieg dla mnie nie realny, ale moto po obejrzeniu
    > zdjęc zadbany - jak nowy. Szkoda ze bez ABS.

    Ja bym powiedział właścicielowi, że do wynegocjowanej ceny dopłacę mu i pięć
    stów, i więcej, tylko niech on go sam zarejestruje przed sprzedażą. Po
    przejściach z rejestracją mojego motura mam duży uraz do sprowadzanych maszyn.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2011-04-22 20:18:29
    Od: siinski <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Szukam, szukam, szukam..... znalazlem dzisiaj taka ofertę na otomoto. Co
    > sądzicie? Przebieg dla mnie nie realny, ale moto po obejrzeniu zdjęc

    Przy tym przebiegu opony powinny być jeszcze oryginalne,sprawdź datę
    produkcji na nich wytłoczoną.I przed zakupem jeżeli sprzedawca się
    zgodzi wykręć licznik i obejrzyj go od spodu.Motocyklowe z reguły są
    szczelnie zamknięte dlatego korekta przebiegu pozostawia ślady
    siłowego otwierania na obudowie.To tyle w kwestii przebiegu.
    Pozdroo

  • 5. Data: 2011-04-23 06:56:49
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

> [...]
    > szczelnie zamknięte dlatego korekta przebiegu pozostawia ślady
    > siłowego otwierania na obudowie.To tyle w kwestii przebiegu.

    Tak, juz widze tą chęć. Mam dosyc zdrowe podejscie do takich rzeczy, ale
    conajwyzej bym sie usmiechnal na taka propozycje od kupujacego.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-04-23 07:32:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-22 22:18, siinski pisze:

> [...]
    > szczelnie zamknięte dlatego korekta przebiegu pozostawia ślady
    > siłowego otwierania na obudowie.To tyle w kwestii przebiegu.

    ROTFL. Widze ze sie zatrzymales na etapie mechanicznych licznikow z
    bebenkiem obrotowym.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/