  • 1. Data: 2009-02-23 18:53:50
    Temat: Odzyskiwanie danych z CF - uszk. mechaniczne - gdzie ?
    Od: n...@i...pl

    Witam.

    Czy ktoś może polecić skuteczną i w miarę tanią firmę, która odzyska
    dane z zepsutej karty CF ? Kości pamięci raczej nieuszkodzone, bo
    karta pomimo delikatnego uszkodzenia mechanicznego ciagle działała,
    dopiero dzisiaj odmówiła posłuszeństwa...

    Z góry dzięki za pomoc !

    --
    Nedyok

  • 2. Data: 2009-02-23 18:56:40
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik napisał
    > Czy ktoś może polecić skuteczną
    ontrack

  • 3. Data: 2009-02-23 19:03:18
    Od: n...@i...pl

    On 23 Lut, 19:56, "akara0" <a...@W...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik napisał> Czy ktoś może polecić skuteczną
    >
    > ontrack

    A czy znasz w przybliżeniu cenę? Karta 4gb.

  • 4. Data: 2009-02-23 19:05:41
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > A czy znasz w przybliżeniu cenę? Karta 4gb.

    A co jest nie tak z ta karta? Moze poradzi sobie z nia srednio zdolny
    elektronik-amator, np. pracownik serwisu naprawiajacego komorki...?

    k,

  • 5. Data: 2009-02-23 19:30:00
    Od: n...@i...pl

    On 23 Lut, 20:05, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > A co jest nie tak z ta karta? Moze poradzi sobie z nia srednio zdolny
    > elektronik-amator, np. pracownik serwisu naprawiajacego komorki...?
    >
    > k,

    Przejechałem ją kiedyś samochodem, przestała działać, pękł jakiś mały
    kondensatorek. Ale pokombinowałem i znowu zaczęła działać. Z wiadomych
    przyczyn przestałem jej używać, lecz niestety ostatnio byłem zmuszony
    włozyc ja do aparatu, bo nie mialem niczego innego pod ręką. Zrobiłem
    zdjęcia.... działała. Zapomniałem wyjąc i dalej pracowalem na tej
    karcie, aż tu dzisiaj zupełnie przestała działać :| No i mam
    zgryza ... bo jest tam kilka potrzebnych mi zdjęć. Mam nauczkę na
    przyszłośc, lecz póki co muszę odzyskać te dane. Mogłbym spróbować u
    jakiegoś mechanika komórkowego, ale boje się, że ten magik moze
    uszkodzić flash i wtedy już będzie pozamiatane :( Poniżej zdjęcie
    karty

    http://img18.imageshack.us/my.php?image=kartad.jpg

    --
    Nedyok

  • 6. Data: 2009-02-23 19:42:59
    Od: Nigel <m...@w...pl>

    On 23 Lut, 20:30, n...@i...pl wrote:
    > On 23 Lut, 20:05, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    Takie cos, jesli oczywiscie tylko to jest problemem, zrobi Ci kazdy
    serwisant telefonow gsm z odrobina praktyki i odpowiednim sprzetem.
    Jesli masz zdolnosci manulane, to sam mozesz sie tez tym pobawic, ale
    raczej zwykla lutownica to juz musisz byc kozak, zeby cos zdzialac
    (moj znajomy takie rzeczy lutuje, wiec jesli jestes z okolicy Katowic,
    to moge Cie z nim skontaktowac, na pewno zrobi to za smiesznie male
    pieniadze.)
    A jesli chcesz profesjonalny serwis, to tak jak wspomnieli
    poprzednicy :
    http://www.krollontrack.pl/odzyskiwanie-danych-z-pam
    ieci-flash,1,7.html

    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2009-02-23 19:54:30
    Od: n...@i...pl

    On 23 Lut, 20:42, Nigel <m...@w...pl> wrote:

    > Takie cos, jesli oczywiscie tylko to jest problemem, zrobi Ci kazdy
    > serwisant telefonow gsm z odrobina praktyki i odpowiednim sprzetem.

    Daj Bog. Ciekawe tylko, czy bedzie sie dało odczytac normalnie dane,
    czy dalej bedzie ten pieprzony komunikat CHA na górnym wyswietlaczu ;
    ( No ale coz, nic nie stoi na przeszkodzie zeby sprobowac sztuczki z
    serwisem gsm, a jak oni nie poradzą to polece do ontracka i tyle. Ktos
    moze ma rozeznanie ile mniej wiecej moze odzyskanie tych danych z
    4gb ?

    --
    Nedyok

  • 8. Data: 2009-02-23 20:00:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <n...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000yql.googlegroups.com...
    > Ktos
    > moze ma rozeznanie ile mniej wiecej moze odzyskanie tych danych z
    > 4gb ?

    Zadzwoń i się spytaj. Dla każdego klienta podchodzą indywidualnie.

  • 9. Data: 2009-02-23 20:05:31
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    n...@i...pl pisze:

> [...]
    > serwisem gsm, a jak oni nie poradzą to polece do ontracka i tyle. Ktos
    > moze ma rozeznanie ile mniej wiecej moze odzyskanie tych danych z

    Podobny watek pojawil sie na pl.misc.elektronika, czlowiek pisal, ze w
    ontracku mu krzykneli 599zl jesli trzeba przelutowac kontroler, w twoim
    wypadku to wyglada prosciej, wiec pewnie moze cos utargujesz.

  • 10. Data: 2009-02-23 20:05:52
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > moze ma rozeznanie ile mniej wiecej moze odzyskanie tych danych z
    > 4gb ?

    Przy uszkodzeniu fizycznym bodajze 599 zl (za
    msg-id:49a2bcd5$...@n...home.net.pl)

    k,