  • 31. Data: 2005-07-23 15:36:42
    Temat: Re: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:dbtnbf$j1u$1@opal.futuro.pl
    niejaki(a): Marcin Gontarz z adresu N...@n...pl napisał(a):

    > Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)

    A Ty tnij cytaty - pouczasz innych a sam masz problem, zacytowales caly
    teks zeby dopisac na koncu 1 zdanie...

    --
    * L.G.
    * ASK Drama

  • 32. Data: 2005-07-23 16:19:30
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Marcin Gontarz wrote:

    > Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)

    O co Ci właściwie chodzi?

    przecież dobrze ustawił kodowanie!

    see:

    --
    Krzysztof Antoń

  • 33. Data: 2005-07-23 16:20:45
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Marcin Gontarz wrote:
    > Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)

    O co Ci chodzi?
    przecież ustawił poprawne kodowanie zobacz:

    Pozdrawiam.
    --
    Krzysztof Antoń

  • 34. Data: 2005-07-23 16:27:57
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 23 Jul 2005 18:20:45 +0200, Krzysztof Antoń wrote:

    > O co Ci chodzi?
    > przecież ustawił poprawne kodowanie zobacz:

    Hmmm? Może u Ciebie coś poprawiło, ja widzę:

    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O
    http://home.agh.edu.pl/szymon/ PGP key id: RSA: 0x2ABE016B, DSS: 0xF9289982 F
    Free speech includes the right not to listen, if not interested -- Heinlein H

  • 35. Data: 2005-07-23 17:19:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 23 Jul 2005 18:27:57 +0200, w <9drgxvu3vwv9$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>,
    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(-a):

    > Hmmm? Może u Ciebie coś poprawiło, ja widzę:

    To są nagłowki M. Gontarza, którego kaleki czytnik właśnie takie wstawił.

    Oryginalny (i dobrze zakodowany) post Neasa ma:

  • 36. Data: 2005-07-23 17:26:57
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Marcin Gontarz wrote:
    > Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)

    Twój przedmówca kodował poprawnie w UTF-8 .

    Przestaw swojego OE żeby przestał ignorować stronę kodową ustawioną w
    postach które czytasz

    B.

  • 37. Data: 2005-07-23 17:36:23
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > To są nagłowki M. Gontarza, którego kaleki czytnik właśnie takie wstawił.
    >
    > Oryginalny (i dobrze zakodowany) post Neasa ma:

    Tak, właśnie.

    Ciekawe co z innymi "tanimi" hostingami. Z tego co poczytałem inne fora
    dyskusyjne - to te trzy awarie nie były osamotnione inne rzeczy też się
    kaszaniły.

    Osobiście stoję, na stanowisku, że takie przedsięwzięcia jak "skip.pl" są
    bardzo potrzebne - aby uświadamiać ludzi, że tak naprawdę to nie stać ich
    na tani hosting, czy w ogóle - na cos co jest podejrzanie tanie.
    (strata danych, zaufania klientów i.t.d. jest więcej warta niż ta
    oszczędność... a z drugiej strony czy 600-700 zł rocznie za hosting to
    drogo? Przecież cena katalogowa wynajmu na 1 miesiąc nośnika/billboardu
    (przy dużum wynajmie, przedpłacie i.t.d. są zniżki do około 20%) - to
    650zł?

    Pozdrawiam!

    --
    Krzysztof Antoń

  • 38. Data: 2005-07-23 17:47:31
    Od: Szymon Komendera <m...@d...pl>

    Krzysztof Antoń napisał(a):
> [...]
    > drogo? Przecież cena katalogowa wynajmu na 1 miesiąc nośnika/billboardu
    > (przy dużum wynajmie, przedpłacie i.t.d. są zniżki do około 20%) - to

    To, że firmę stać, to nie znaczy, że stać każdego, kto musi jakoś
    zacząć... Ja zaczynałem na serwerze za niecałe 100/rok i to było dla
    mnie dużo. Gdyby nie ta możliwość, to nie miałbym w ogóle możliwości startu.

    --
    shive
    skryptoteka.pl / manuale.pl

  • 39. Data: 2005-07-23 18:22:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 23 Jul 2005 19:19:35 +0200, r...@a...net.pl wrote:

    > To są nagłowki M. Gontarza, którego kaleki czytnik właśnie takie wstawił.

    A, słusznie. U mnie dodatkowo rozjechał się wątek - posting M. Gontarza
    wyglądał na pierwszy.

  • 40. Data: 2005-07-23 19:41:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(a):
    > A, słusznie. U mnie dodatkowo rozjechał się wątek - posting M. Gontarza
    > wyglądał na pierwszy.

    Bo temat też popsuł. Dziwię się jednak, że Twojemu Dialogowi to
    przeszkadzało.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/