  • 1. Data: 2011-03-15 20:44:35
    Temat: Oglądam ogłoszenie
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    Hej.
    Oglądam sobie ogłoszenie:
    http://otomoto.pl/citroen-c5-bezwypadkowy-C17948004.
    html

    zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece
    żarowe w samochodzie ;)
    Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
    serwisowej :)

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2011-03-15 20:53:24
    Temat: Re: Oglądam ogłoszenie
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    > samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
    > serwisowej :)

    Aż zajrzałem do starej książki Peugeota o przez 370 tys mam polowę książki
    wypełnioną jednym długopisem a druga połowę innym. Wszystkie pieczątki
    identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie było to dziwne ale samochód
    serwisowałem w jednym ASO a na recepcji zawsze był ten sam siwy Pan więc nic
    dziwnego że przez 5 lat miał ta samą pieczątkę i podpisu ni ezmieniał.
    Długopisy pewnie tez mają firmowe więc kolor taki sam.
    Wtedy nikt nie zwrócił uwagi na to że to podejrzane :)

  • 3. Data: 2011-03-15 20:58:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 15 Mar, 20:53, "Marek P." <q...@a...pl> wrote:

    > A zajrza em do starej ksi ki Peugeota o przez 370 tys mam polow ksi ki
    > wype nion jednym d ugopisem a druga po ow innym. Wszystkie piecz tki
    > identyczne i podpis jednej osoby. Pewnie by o to dziwne ale samoch d
    > serwisowa em w jednym ASO a na recepcji zawsze by ten sam siwy Pan wi c nic
    > dziwnego e przez 5 lat mia ta sam piecz tk i podpisu ni ezmienia .
    > D ugopisy pewnie tez maj firmowe wi c kolor taki sam.
    > Wtedy nikt nie zwr ci uwagi na to e to podejrzane :)

    Gdyby nie to że w.g tej książki serwis wymieniał co 20kkm świece
    żarowe i płyn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedział ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-03-15 21:25:17
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-15 20:44, Czarek Daniluk pisze:
    > zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    > są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece
    > żarowe w samochodzie ;)

    Zawsze można zapytać:
    http://www.citroen-haendler.de/niederlassung-bremen/
    kontakt

    --
    kamil d

  • 5. Data: 2011-03-15 22:28:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 12:44:35 -0700 (PDT), Czarek Daniluk wrote:
> [...]
    >
    >zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    >są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece

    No co - skoro w renufkach wymienia sie cewki co przeglad, to w pugach
    mozna swiece :-)

    >Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    >samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
    >serwisowej :)

    trudno zeby serwis zmienial pieczatki co 5 miesiecy, a dlugopisy sa
    jednak rozne. Osoby tez.

    A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
    wykonano, a to co zrobiono to X.

    Plyn hamulcowy mozna zmieniac czesto, wcisnie sie kierowcom ze tak
    trzeba, to potem trzeba kombinowac jak im wytlumaczyc ze nie az tak
    czesto :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-03-15 22:55:20
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Gdyby nie to że w.g tej książki serwis wymieniał co 20kkm świece
    > żarowe i płyn hamulcowy, to nic bym strasznego nie powiedział ;)

    Ja tam widzę minus/przekreślenie a nie znak x. To co zmienione
    zaznaczone masz x.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2011-03-15 22:56:46
    Temat: Re: Oglšdam ogłoszenie
    Od: PJ <p...@g...com>

    //A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
    wykonano, a to co zrobiono to X.

    to jest już nas dwóch, wystarczy popatrzyć na ten fragment o klimie
    poniżej, zresztą jest telefon, e-mail te dwa wpisy łatwo
    zweryfikować ... ja bym się bardziej zainteresował DPF-em, jest czy go
    nie ma ?

    P.

  • 8. Data: 2011-03-16 06:55:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:44:35 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

> [...]
    >
    > zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    > są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece

    Mnie bardziej zastanawiają daty.
    Przegląd zrobiony w 10/10

    Na przeglądzie powiedzieli co jest do wymiany i wstawił auto do komisu
    gdzie już stoi pół roku.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2011-03-16 07:46:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 16 Mar, 06:55, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Mnie bardziej zastanawiaj daty.
    > Przegl d zrobiony w 10/10
    >
    > Na przegl dzie powiedzieli co jest do wymiany i wstawi auto do komisu
    > gdzie ju stoi p roku.

    Tarcze hamulcowe, może już dwumasa, może filter cząstek stałych ;)
    Na pewno Niemiec ot tak po zrobieniu przeglądu nie zaczął się go
    pozbywać :)

    Oglądałem też tego i zastanawiałem się
    http://otomoto.pl/citroen-c5-homologacja-ciezarowa-C
    16392215.html
    Jednak zadałem zapytanie - czy samochód jest przed wymianą rozrządu
    czy po wymianie, i od sprzedającego dowiedziałem się, iż w tych
    samochodach wymienia się rozrząd co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.
    Na co odpisałem mu zadając jeszcze jakieś dodatkowe pytania i rzucając
    stwierdzenie, iż w starszym modelu z tym silnikiem w książce
    serwisowej jest wymiana co 120kkm, ale ASO zalecało wymieniać co
    100kkm bo często rozrząd potrafił nie dotrwać do tego magicznego
    przebiegu - pozostało bez odpowiedzi. Podejrzewam że w tym samochodzie
    jest 50kkm do drugiej wymiany rozrządu - licznik skręcony i tak głupio
    sprzedający próbuje wcisnąć kit kupującemu, żeby nie przedobrzyć z
    przebiegiem paska ;)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2011-03-16 10:50:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Czarek Daniluk wrote:

> [...]
    > Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    > samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki

    Nawet jeśli jest to ta sama pieczątka (co nie byłoby niczym dziwnym, ja
    mam firmową pieczątkę od 5 lat tę samą, a poprzednią swoją służbową -
    przez prawie 8 lat używałem), to trochę się postarzała, zużyła.
    Porównaj sobie dokładnie wygląd liter, "ciapki" gdzie sie rozlał tusz
    itp - druga pieczątka jest wyraźnie bardziej zasyfiona. W dodatku
    minimalnie jaśniejsza, tak jakby tuszu było mniej.

    IMHO pieczątki wyglądają na oryginalne.

    --
    Pozdro
    Massai