  • 1. Data: 2011-03-15 21:11:02
    Temat: kamera "cofania"
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Szukam wodoodpornej kamery video (a przynajmniej do pracy w warunkach
    "outdoor"), musi być kolorowa i NTSC (niestety), mała ale o jak
    najszerszym kącie widzenia.
    Prosty wybór wydawałoby się - wziąć samochodową kamerę "cofania". Tylko
    że kilka sztuk które wziąłem do ręki działa dziwnie - posiadają jakieś
    wyświetlane (dodawane do obrazu) linie - skale odległości (które są
    nijak w żadnej skali, ani w metrach ani w stopach), w dodatku część
    kamer robi funkcje mirror, część nie... A nikt tego nie dokumentuje,
    pomijając już że nikt na allegro chyba nie sprawdza tego co pisze co do
    kąta widzenia (kupiłem 3 z opisem 170' ale żadna nie przekroczyła +/-
    150', a ja bym chciał jak najwięcej, wręcz 180' rybie oko chętnie)

    Czy ktoś ma sprawdzoną kamerę cofania która ma konfigurowalne
    (wyłączalne) dodawanie linii odległości, wyłączalną funkcję odbicia
    lustrzanego obrazu i jak największy kąt? Chętnie z dealextreme ;)

    (fut na pl.misc.elektronika i .samochody)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2011-03-16 15:45:03
    Temat: Re: kamera "cofania"
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    http://gopro.com/cameras/hd-hero-960-camera/

  • 3. Data: 2011-03-16 16:38:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-16 15:45, radar pisze:

    > http://gopro.com/cameras/hd-hero-960-camera/
    Dzięki, ale ja potrzebuję kamerę VIDEO NTSC (z wyjściem "złożonej
    wizji", w dodatku kolor musi być NTSC) do podłączenia do rejestratora i
    monitora, a nie "kamerę do kręcenia filmików" z zapisem na karcie SD.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2011-03-16 16:50:15
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 16.03.2011 16:38, schrieb BartekK:

    > Dzięki, ale ja potrzebuję kamerę VIDEO NTSC (z wyjściem "złożonej
    > wizji", w dodatku kolor musi być NTSC) do podłączenia do rejestratora i
    > monitora, a nie "kamerę do kręcenia filmików" z zapisem na karcie SD.

    wybierz sobie:

    http://www.frys.com/catreq/4074

    Waldek

  • 5. Data: 2011-03-17 08:56:06
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-16 16:38, BartekK pisze:
    > Dzięki, ale ja potrzebuję kamerę VIDEO NTSC (z wyjściem "złożonej
    > wizji", w dodatku kolor musi być NTSC) do podłączenia do rejestratora i
    > monitora, a nie "kamerę do kręcenia filmików" z zapisem na karcie SD.

    HDTV Out: HD NTSC & PAL (component cable incl.) albo ciut droższa:
    http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/
    No i koniecznie obejrzyj "sample videos"...

  • 6. Data: 2011-03-17 09:27:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-17 08:56, radar pisze:

    > HDTV Out: HD NTSC & PAL (component cable incl.) albo ciut droższa:
    > http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/
    > No i koniecznie obejrzyj "sample videos"...
    Ok, to może napiszę do czego kamera ma służyć bo idziemy ciągle w złą
    stronę - ma zostać wmontowana w drzwi zamiast "judasza", tyle że to są
    drzwi wejściowe na dworze, zachlapywane deszczem, i stąd wodoodporność
    (obiektywu). A system monitoringu do której ma zostać podłączona chodzi
    na ntsc, stąd takie wymaganie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2011-03-17 10:06:39
    Od: "Ian Kowalsky" <i...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > drzwi wejściowe na dworze, zachlapywane deszczem, i stąd wodoodporność
    > (obiektywu). A system monitoringu do której ma zostać podłączona chodzi na

    Szkoda, że upiersz się na to NTSC bo wersji gotowych ale PAL jest mnóstwo.
    Myślę, że musisz poszukać tam, gdzie NTSC jest bardziej popularny.

  • 8. Data: 2011-03-17 10:11:10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-17 10:06, Ian Kowalsky pisze:
    > U?ytkownik "BartekK"<s...@N...org> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Szkoda, ?e upiersz sie na to NTSC bo wersji gotowych ale PAL jest mnóstwo.
    > My?le, ?e musisz poszukaae tam, gdzie NTSC jest bardziej popularny.
    No niestety, tego nie zmienię - rejestrator 16kanałowy, monitory,
    splitery-quad itp do wyświetlania 4 kamer na 1 ekranie, ileśtam kamer
    już istniejących - wszystko jest w ntsc (bo z jakichś darów ze stanów
    przyszło w komplecie, sprawdzałem i w konfig rejestratora nie ma opcji
    pal), i szkoda z powodu konieczności dodania jednej kamerki za 100-200zl
    zmieniać wszystko, co jest i działa dobrze.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2011-03-17 10:25:22
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    > drzwi wejściowe na dworze, zachlapywane deszczem, i stąd wodoodporność
    > (obiektywu). A system monitoringu do której ma zostać podłączona chodzi na

    173

    Może coś takiego :
    http://jured.istore.pl/pl/kpc-190-cdv-door-viewer.ht
    ml

    Tylko zorientuj się czy produkują je w NTSC bo ta chyba w PAL'u.

    Pzdr

  • 10. Data: 2011-03-17 14:23:11
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-17 10:25, henry1 pisze: