  • 1. Data: 2009-04-02 10:53:04
    Temat: Localhost i tryb offline
    Od: mk <n...@s...com>

    Witam,

    mam problem z wyswietlaniem zawartosci localhost wtedy gdy jestem
    odlaczony od LAN'a.

    jezeli wlacze sie do sieci wszystko wyswietla sie poprawnie, jak odlacze
    kabel nie wyswietla sie

    Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane?

    --
    pzdr
    mk

  • 2. Data: 2009-04-02 15:54:48
    Temat: Re: Localhost i tryb offline
    Od: olo <o...@n...com>

    mk pisze:
> [...]
    > kabel nie wyswietla sie
    >
    > Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane?

    Nie napisales jaki system operacyjny. Dla xp zajrzyj do pliku
    windows/system32/drivers/hosts i sprawdz czy masz linijke wskazujaca
    localhost na 127.0.0.1 (w unixowych powinienes to miec w /etc/hosts)

    w ogole to zobacz czy 127.0.0.1 Ci działa czy tez nie

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 3. Data: 2009-04-03 07:54:47
    Od: mk <n...@s...com>

> [...]
    > localhost na 127.0.0.1 (w unixowych powinienes to miec w /etc/hosts)
    >
    > w ogole to zobacz czy 127.0.0.1 Ci działa czy tez nie

    system win xp
    w pliku hosts jest ten zapis
    127.0.0.1 tez nie dziala
    ale sprawa jest dziwna, w operze i IE dziala bez problemow, natomiast w
    firefoxie juz nie.

    --
    pzdr
    mk