  • 41. Data: 2017-10-13 17:47:21
    Temat: Re: Opony zimowe :)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-10-12 o 11:25, LEPEK pisze:

    > Nadaje się zimą, jak najbardziej :) No, może nie do sprawnego poruszania
    > się, szczególnie pod wzniesienia ;)

    Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
    fizyki?

    --
    MN

  • 42. Data: 2017-10-13 17:53:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
    >fizyki?

    Teoretycznie. Bo w praktyce to niezbyt :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-10-13 20:56:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 października 2017 17:47:13 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
    > fizyki?
    Jeżdziłes kiedyś duzym Fiatem?
    Ja miałem 3 lub 4 i zimą również nimi jeździłem
    Spory worek żwiru lub kilka pustaków w bagażnik nieprzypadkowo na zime wkładałem

  • 44. Data: 2017-10-13 20:59:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 października 2017 17:53:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Teoretycznie. Bo w praktyce to niezbyt :-)

    Młody jest fso1500 nigdy nie jeździł zimą;)

  • 45. Data: 2017-10-13 21:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na
    > lekcjach fizyki?

    Kiedys bedac w górach starym autem bez hiper systemów zjechałem
    nieopatrznie w dół pod hotel.
    Kiedy probowałem wyjechac - auto zaczeło się slizgac i dupa.
    No to nawrotka i podjazd tyłem - było lepiej, byłem w stanie podjechac
    wyzej ale nie wystarczajaco wysoko. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 46. Data: 2017-10-13 22:55:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-13 o 20:56, Kris pisze:

    > Jeżdziłes kiedyś duzym Fiatem?
    > Ja miałem 3 lub 4 i zimą również nimi jeździłem
    > Spory worek żwiru lub kilka pustaków w bagażnik nieprzypadkowo na zime wkładałem

    Się nie masz czym chwalić. Pustaki były lekkie i tylko miejsce
    zajmowały, worki się darły lub pękały. Krawężnik to było to. :-)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2017-10-13 23:39:59
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    > Teoretycznie. Bo w praktyce to niezbyt :-)

    Tak? W praktyce odjeżdżałem f126p duuużo mocniejszym brykom spod świateł
    przy śliskiej nawieżchni (tym co się chcieli ścigać :-D ). Inna sprawa,
    że do 50km/h bo potem mocy brakowało na kolejne odejście ;-)
    Z tym, że w maljuchu silnik wisiał na tylniej osi, więc była dobrze
    dociążona. No i przy ruszaniu dociskana a nie odrywana jak w FWD.

  • 48. Data: 2017-10-14 09:08:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Jeżdziłes kiedyś duzym Fiatem?
    > Ja miałem 3 lub 4 i zimą również nimi jeździłem
    > Spory worek żwiru lub kilka pustaków w bagażnik nieprzypadkowo na zime wkładałem

    Ale czemu nagle wszyscy wyskakują z dużym fiatem? Czemu nie z maluchem
    albo polonezem?

    Zaproponujcie jakieś BMW do porównania.

    --
    MN

  • 49. Data: 2017-10-14 10:53:58
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-10-13 o 15:32, Shrek pisze:

    > Co by nie uważali - ten odcinek jest absurdalny - zwłaszcza między
    > węzłami Powązkowska-Wisłostrada, gdzie ruch miejski i tranzytowy jest
    > pomieszany na trzech pasach defacto. Most poszerzyli, co wiązało się z
    > jego totalną przebudową, a ten odcinek zostawili jakby co najmniej był
    > przejściem mojrzeszowym przez morze:) Mistrzostwem jest bez sensu
    > wyłaczony pas ruchu pod Powązkowską w stronę Wisły - co ciekawe w drugą
    > stronę jest normalnie.

    Fakt, coś tam musi być nie do końca dobrze zaprojektowane bo na tym
    odcinku zawsze jest sajgon. Inna sprawa to oznakowanie pasów/zjazdów, wg
    mnie mało czytelne i powodujące nerwowe ruchy kierowców. Nie każdy ma w
    nawigacji asystenta pasa ruchu :) Jakoś w Niemczech da się w miarę
    wcześnie i czytelnie oznakować kierunki pasów.

  • 50. Data: 2017-10-14 12:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

> [...]
    > kierowców. Nie każdy ma w nawigacji asystenta pasa ruchu :) Jakoś w
    > Niemczech da się w miarę wcześnie i czytelnie oznakować kierunki

    Dokładnie, Niemcy, Austria - niby jedziesz pierwszy raz a jakos wszystko
    jasne i czytelne.

    A u nas róznie to bywa...
    W Poznaniu zjazd z S11 na A2 jest tak wyprofilowany ze nascie ciezarówek
    albo przywaliło tam w barierki albo wrecz spadło.
    Ostatnio jest lepiej - postawili mrugajace ograniczenie do 40, słupki
    biało czerwone niemniej sam zakret jest zdecydowanie zle zaprojektowany
    bo wjezdzajac w niego w pewnym moencie dosc mocno sie zaciesnia. A droga
    nowa, rozjazd nowy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.