-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Opony zimowe :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <orjbp4$17j$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<b...@g...com>
<unjn3szz5iiq.1pfazoi5j4w0j$.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
<b...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<orkv6h$ep2$2@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<orlqp3$tsg$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<orms1i$tmt$3@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ornttm$tjv$4@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<orockl$epn$1@node1.news.atman.pl>
<59e06712$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<orqf8g$cb0$10@node2.news.atman.pl>
From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
Date: Sat, 14 Oct 2017 10:53:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <orqf8g$cb0$10@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <59e1d0a8$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.72.147.230
X-Trace: 1507971240 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 89.72.147.230:49555
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616610
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-13 o 15:32, Shrek pisze:
> Co by nie uważali - ten odcinek jest absurdalny - zwłaszcza między
> węzłami Powązkowska-Wisłostrada, gdzie ruch miejski i tranzytowy jest
> pomieszany na trzech pasach defacto. Most poszerzyli, co wiązało się z
> jego totalną przebudową, a ten odcinek zostawili jakby co najmniej był
> przejściem mojrzeszowym przez morze:) Mistrzostwem jest bez sensu
> wyłaczony pas ruchu pod Powązkowską w stronę Wisły - co ciekawe w drugą
> stronę jest normalnie.
Fakt, coś tam musi być nie do końca dobrze zaprojektowane bo na tym
odcinku zawsze jest sajgon. Inna sprawa to oznakowanie pasów/zjazdów, wg
mnie mało czytelne i powodujące nerwowe ruchy kierowców. Nie każdy ma w
nawigacji asystenta pasa ruchu :) Jakoś w Niemczech da się w miarę
wcześnie i czytelnie oznakować kierunki pasów.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.17 12:00 Budzik
- 15.10.17 08:42 p...@g...com
- 15.10.17 09:41 Shrek
- 11.11.17 19:48 j...@i...pl
- 11.11.17 20:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=