  • 1. Data: 2009-03-01 23:40:40
    Temat: Orange - JInK - GPRS czy to działało?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Czy ktoś jeszcze ma taryfę Jedna Idea na Kartę? Konkretnie chodzi
    o pakiety Świat Idei (GPRS/WAP/CSD) a w szczególności o taryfikację
    GPRS. Bez pakietów było 25gr/50KB, w pakiecie 5gr/50KB. Tymczasem
    mimo włączenia pakietu ściąga z konta głównego no i 5x drożej.
    Co ciekawe CSD taryfikuje prawidłowo z pakietu. Ale przy dzisiejszych
    manierach "tfórcuf" stron korzystać z tego na 9.6kbit/s się nie da.
    Od grudnia nie są w stanie tego naprawić. Wcześniej nie korzystałem,
    nawet nie wiem czy działało. Stąd pytanie.

    Aby umożliwić korzystanie dwukrotnie doładowali 50zł na główne.
    Ale pakiety były 2 po 20zł. 40*(25gr/5gr)=200zł więc jescze stówa.
    Ale trzeci raz pan z BOK się zbuntował, odmówił i twierdził, że
    poprzednie doładowania były "bezprawne"(?!). To oznacza wypowiedzenie wojny...
    Uprzedzając pytanie: dlaczego jeszcze JInK? - bo tak.
    Arek