  • 1. Data: 2009-03-01 22:03:14
    Temat: Zestaw Bluetooth na dwa telefony
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    chciałem zakupić zestaw słuchawkowy bluetooth, który obsłuży jednoczesnie
    dwa telefony.
    Na razie wytypowałem dwa Plantronics Voyager 510 i Nokia BH-902. O ile
    Plantronics jest konkretnie opiasany, że posiada możłiwość pracy
    równoczesnej z dwoma telefonami to Nokia BH-902 już nie - na różnych aukcjch
    różnie piszą. Może ktośzaprzeczyć lub potwierdzić posiadanie takiej funkcji
    przez ten zestaw ? może inny model produkcji Nokii - zależy mi na użyciu tej
    samej ładowarki.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-02 16:23:58
    Temat: Re: Zestaw Bluetooth na dwa telefony
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Piter" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiej funkcji przez ten zestaw ? może inny model produkcji Nokii -
    > zależy mi na użyciu tej samej ładowarki.

    Uszanowanie

    może BluetoothR Plantronics Discovery 650 ?
    http://www.plantronics.net.pl/1,6177,discovery_650_u
    ltralekka_sluchawka_bluetooth_multipoint,plantronics
    .html
    http://www.plantronics.net.pl/3,266,43,plantronics,s
    luchawki_bluetooth.html

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-03-02 20:49:53
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Piter" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > chciałem zakupić zestaw słuchawkowy bluetooth, który obsłuży jednoczesnie
    > dwa telefony.

    Jabra Cara - mala estetyczna i obsluguje 2 urzadzenia.