  • 1. Data: 2009-03-01 12:05:46
    Temat: Co zamiast Orange i mixa?
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Witam,
    zbliża się dzień, w którym skończy się umowa z Orange (mix 25).
    Telefon jest nastoletniej pociechy, która dużo sms-uje, sporo też dzwoni i
    jej mama ma w Orange do niej "darmowe" rozmowy...
    Co można polecić takiej osobie - jaki operator, plan? Ważny jest też
    telefon - najlepiej z dotykowym ektanem (taki kaprys i już!).
    Koszt miesięczny, to ok. 25-30 zł.

    Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki.

    Mariano Italiano

  • 2. Data: 2009-03-01 12:57:22
    Temat: Re: Co zamiast Orange i mixa?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Mariano Italiano pisze:

    > zbliża się dzień, w którym skończy się umowa z Orange (mix 25).
    > Telefon jest nastoletniej pociechy, która dużo sms-uje, sporo też dzwoni i
    > *jej mama ma w Orange do niej "darmowe" rozmowy...*

    Czyli najrozsądniej jest pozostać w Orange

    > Ważny jest też telefon - najlepiej z dotykowym ektanem (taki kaprys i już!).
    > Koszt miesięczny, to ok. 25-30 zł.

    Przy takiej kwocie dotykowy to chyba tylko LG KU 990 ale też troszkę
    będzie kosztował.
    Za kaprysy trzeba płacić tylko czy warto?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-03-01 13:46:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 01 Mar 2009 13:57:22 +0100, Flo wrote:

    >Czyli najrozsądniej jest pozostać w Orange

    W zaleznosci od tego ile tych rozmow jest. Moze nie byc wcale, bo po
    co skoro pociecha moze porozmawiac z rodzina w domu.

    Predzej jakas dyskretna "permanentna inwigilacja", tzn "opieka
    rodzicielska moze zainteresowac :-)

    >Za kaprysy trzeba płacić tylko czy warto?

    Czsem warto, a czasem w ramach wychowania warto zademonstrowac ze
    kaprysy nie zawsze sie spelniaja..

    J.

  • 4. Data: 2009-03-01 18:07:04
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Flo napisał(a):

    > Czyli najrozsądniej jest pozostać w Orange

    A - jeśli to pominąć - to inni operatorzy będą mieli coś atrakcyjnego?

    > Przy takiej kwocie dotykowy to chyba tylko LG KU 990 ale też troszkę
    > będzie kosztował.
    > Za kaprysy trzeba płacić tylko czy warto?

    Czasami warto się dowartościować...
    A ten LG niczego sobie.

    Mariano Italiano

  • 5. Data: 2009-03-01 18:08:55
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    J.F. napisał(a):

    > W zaleznosci od tego ile tych rozmow jest. Moze nie byc wcale, bo po
    > co skoro pociecha moze porozmawiac z rodzina w domu.

    W sumie racja :)
    Jednak nie jest to warunek.

    > Predzej jakas dyskretna "permanentna inwigilacja", tzn "opieka
    > rodzicielska moze zainteresowac :-)

    To jest też ważne.

    > Czsem warto, a czasem w ramach wychowania warto zademonstrowac ze
    > kaprysy nie zawsze sie spelniaja..

    Dokładnie tak.
    Problem jest w tym, że TEN kaprys MA się spełnić :)

    Mariano Italiano

  • 6. Data: 2009-03-01 18:26:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:goejgh$7hm$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    Jak Ci powie, żebyś kupił pół kilo koki to też kupisz?
    Jak tak bardzo chce to niech kupi za własne kieszonkowe. ;)

  • 7. Data: 2009-03-01 20:40:46
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    qwerty napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak Ci powie, żebyś kupił pół kilo koki to też kupisz?
    > Jak tak bardzo chce to niech kupi za własne kieszonkowe. ;)

    Odpisałeś na moją wiadomość, zacytowałeś kogoś innego, odpowiedziałeś trochę
    bez sensu.
    Nie to, za czyje pieniądze i jaki telefon kupię, jest tematemn tego posta.

    Mariano Italiano

  • 8. Data: 2009-03-01 22:16:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mariano Italiano pisze: