  • 211. Data: 2017-08-20 21:41:56
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Przy cenie poldka przed likwidacja produkcji zbyt mial nieograniczony. Produkcje
    zlikwidowano zeby poldek nie robil konkurencji drozszemu od niego cienkiemu i innym
    fiatom. Ruscy przestali produkowac stara lade w tym lub zeszlym roku. Uznali ze jest
    na tyle przestarzala ze pomimo smiesznej ceny nie beda jej produkowali. Co nie znaczy
    ze nigdzie sie lady nie produkuje. Sa jeszcze kraje gdzie ja produkuja.

    Chyba jednak nie.
    Ja kupiłem w 1995 r. Po 3 latach wylazła korozja. Płaciłem chyba 22 tys.
    zł. W 1998 kupiłem Espero za 32 tys. Służył mi 10 lat.
    T.

  • 212. Data: 2017-08-20 23:49:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    ze nigdzie sie lady nie produkuje. Sa jeszcze kraje gdzie ja produkuja.

    Bredzisz.
    Poszukaj sobie ilości sprzedanych polonezów w ostatnich latach produkcji.
    Podobnie było z maluchem, dwa razy tańszy od seiceto a ludzie
    coraz mniej kupowali.

    Pozdrawiam

  • 213. Data: 2017-08-21 23:26:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2017 10:00:36 +0200, J.F. napisał(a):

    > polskie diesle z czeska pompa i angielska pomoca ...

    Nie, w Tarpanie nie było silnika z Andorii. Był 3-cylidrowy Perkins
    zapożyczony z ciągnika.

    A tak ogólnie, to Tarpan nie był wcale złym samochodem...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 214. Data: 2017-08-22 19:39:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 23:26, Maciek pisze:

    > Nie, w Tarpanie nie było silnika z Andorii. Był 3-cylidrowy Perkins
    > zapożyczony z ciągnika.
    >
    > A tak ogólnie, to Tarpan nie był wcale złym samochodem...

    Dobrym też specjalnie nie. Jak rolnik miał wybór to wolał
    Żuka lub Nysę.