  • 1. Data: 2017-08-07 19:56:23
    Temat: czy leci z nami pilot?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Te dyskusje o samojezdnych samochodach czy ciężarówkach przemierzających
    setki kilometrów bez kierowcy na pokładzie są ekscytujące, ale wygląda na
    to, że to linie lotnicze pierwsze postarają się o wyeliminowanie pilotów z
    kokpitów ich pasażerskich samolotów:

    Pilotless planes could save airlines billions. But would anyone fly?
    http://money.cnn.com/2017/08/07/technology/business/
    pilotless-planes-passengers/index.html

    Czy polecielibyście takim samolotem bez pilota?

  • 2. Data: 2017-08-07 20:06:37
    Temat: Re: czy leci z nami pilot?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 17:56:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Czy polecielibyście takim samolotem bez pilota?

    Jak miałbym polecieć z pilotem który nie zaczynał szkolenia od szybowca
    albo szkolił się w wojsku to naprawdę wolałbym lecieć bez pilota :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-08-07 20:31:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Jak miałbym polecieć z pilotem który nie zaczynał szkolenia od szybowca
    > albo szkolił się w wojsku to naprawdę wolałbym lecieć bez pilota :)

    A co z sytuacjami wyjątkowymi jak np awaria (oblodzenie) obu czujników
    prędkości Airbusa nad Atlantykiem?

  • 4. Data: 2017-08-07 20:55:34
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > A co z sytuacjami wyjątkowymi jak np awaria (oblodzenie) obu czujników
    > prędkości Airbusa nad Atlantykiem?

    jak załoga zareaguje tak jak w locie 447- przeciągnięcie- to chyba lepiej da
    rade komputer...
    z resztą chyba częściej zdarzają się wypadki z błędu pilota.....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2017-08-07 20:58:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > jak załoga zareaguje tak jak w locie 447- przeciągnięcie- to chyba lepiej da
    > rade komputer...
    > z resztą chyba częściej zdarzają się wypadki z błędu pilota.....

    Masz rację - parę dni temu pilot AirCanada przez pomyłkę ustawił się i
    zaczął przygotowania do wylądowania na bocznym pasie, pełnym samolotów
    czekających w kolejce na swój odlot. W ostatnich sekundach się ocknął i
    uniknął niezłego rozpiździchu :-))

  • 6. Data: 2017-08-07 21:28:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=feyx80koMC8

  • 7. Data: 2017-08-07 21:29:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Mon, 07 Aug 2017 17:56:23 +0000, Pszemol napisał:

> [...]
    pilotless-planes-
    passengers/index.html

    > Czy polecielibyście takim samolotem bez pilota?

    samoloty już dawno to potrafią.
    nie latają bez pilota ze względu na obawy pasażerów.

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2017-08-07 22:03:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 18:31:45 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A co z sytuacjami wyjątkowymi jak np awaria (oblodzenie) obu czujników
    > prędkości Airbusa nad Atlantykiem?

    Jakieś 3/4 przyczyn katastrof to błąd ludzki. Lecieć samolotem który ma
    je wyeliminowane - czysty zysk :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-08-07 22:09:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=feyx80koMC8

    Jak stare to wideo?
    Lata 80-te zeszłego stulecia? Czy starsze?

  • 10. Data: 2017-08-07 22:28:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2017 o 22:09, Pszemol pisze:

    > Jak stare to wideo?
    > Lata 80-te zeszłego stulecia? Czy starsze?

    88.

    Shrek