  • 1. Data: 2010-01-25 01:17:48
    Temat: Oszukują z zimowym płynem do spryskiwaczy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Poszedłem profilaktycznie odpalić bolid, bo temperatura przy ziemi -23.5
    (23 i 24 zmierzone).
    I to był zajebisty pomysł, bo pewnie rano o 7:00 bym nie odpalił.
    Za drugim razem odpalił.

    I co się okazało?
    Zimowy płyn do spryskiwaczy z napisem -20C ... nie zamarzł.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2010-01-25 01:21:27
    Temat: Re: Oszukują z zimowym płynem do spryskiwaczy
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> [...]
    > drugim razem odpalił.
    >
    > I co się okazało?
    > Zimowy płyn do spryskiwaczy z napisem -20C ... nie zamarzł. :>

    To skandal, pozwij ich.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-25 01:46:37
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To skandal, pozwij ich.

    Oczywiście!
    Odszkodowaniem dzielę się z tobą.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2010-01-25 01:47:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Odszkodowaniem dzielę się z tobą.

    Dzięki, kupię sobie nowy alternator do kąpieli.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-01-25 02:21:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Dzięki, kupię sobie nowy alternator do kąpieli.

    Spróbuj zaciski wyjściowe podpiąć sobie do sutków i pokręć troszkę, i
    opisz doznania.
    :>

    zyga, nocno, bezsennie, głupawkowo
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2010-01-25 03:03:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Spróbuj zaciski wyjściowe podpiąć sobie do sutków i pokręć troszkę, i
    > opisz doznania.
    > :>

    Ty się lepiej zajmij swoimi dwoma pedałami. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-01-25 04:07:18
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ty się lepiej zajmij swoimi dwoma pedałami. ;-)

    Mam 6 w rowerach i 4 w skibobach.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2010-01-25 10:27:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

    > Poszedłem profilaktycznie odpalić bolid, bo temperatura przy ziemi
    > -23.5 (23 i 24 zmierzone).
    > I to był zajebisty pomysł, bo pewnie rano o 7:00 bym nie odpalił.
    > Za drugim razem odpalił.

    odpaliłby, odpalił.
    Przez to odpalenie zużyłeś tyle prądu, ze napewno starczyloby go na te kilka
    dodatkowych chwil czekania do rana.
    Mógłbyś sie zdziwic, jak często przy słabym aku/niskich temp krótkie
    odpalenie wieczorem, powoduje, ze już rano nie odpali.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 9. Data: 2010-01-25 11:39:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > odpaliłby, odpalił.
    > Przez to odpalenie zużyłeś tyle prądu, ze napewno starczyloby go na te
    > kilka dodatkowych chwil czekania do rana.

    Przejechałem się kawałek, doładowałem.

    > Mógłbyś sie zdziwic, jak często przy słabym aku/niskich temp krótkie
    > odpalenie wieczorem, powoduje, ze już rano nie odpali.

    Niestety, ale nie odpaliłby.
    Ledwo się udało.

    zyga
    --