  • 1. Data: 2010-01-25 01:04:32
    Temat: zamarzniety diesel
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Specjalnie dla Altiego:
    to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

    na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)

    A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    mrozu.

    J.

  • 2. Data: 2010-01-25 01:13:35
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: GK <g...@g...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    Znajomemu C5 nie odpaliła.
    A moja stara Sierka tylko LPG i odpaliła, a było pewnie ok. -25 :-)
    Ciekawe jak będzie w poniedziałek rano :-|
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-01-25 07:26:56
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    Hehe, wczoraj i dzisiaj na osiedlu stalo wiele autek z silnikiem diesla,
    ktore nie mogly odpalic i chyba tylko jeden bezyniak ale to zaliczyl pad
    aku :-) Najsmieszniejsze jest to ze stare auta jak 10 letnia zaba
    zony(benzyna) z 6 letnim aku, stare uno, stare punto, stare polo, saxo,
    stary golf II i vectra czy beczka nawet z dieslem pod maska odpalaly a
    takie cuda jak nowe(2-3 latki) megane, outlander, vw transporter, audi
    a4, alfa 147, vectra, mondeo nie daly rady. Zliczaly pad aku albo paliwo
    bylo " niezimowe" :-)
    pozdrawiam i zycze temp. o 30 st. wyzszej

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-01-25 07:33:09
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 01:04:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >
    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    Mondeo lekko się zająknęło ( w sensie chwilowego zawachania, nawet
    sprzęgło lekko 'zgęstniało':)), ale odpaliło za pierwszym razem.
    Lybra jak zwykle bezproblemowo -ja mam takie wrażenie, że ona nawet bez
    świec żarowych odpaliłaby w każdych warunkach :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-01-25 07:33:28
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    Mój zamarzł:)
    Aku wzialem na noc do domu. O 5 rano termometr na wysokosci 1 pietra pokazal
    -24,5 C, zapialem aku, odpalam - pokrecil troche walem ale nie zaskoczyl. Za
    ktoryms kolejnym razem zaswiecila sie kontrolka oleju, a potem aku zaczal
    wymiekac. Samostart nie pomogl (oczywiscie kiedy wal jeszcze krecil). Wiec
    zanioslem aku do domu i wsiadlem w busa:)
    W zeszlym roku, jeszcze na starym akumulatorze, przy -15 odpalal bez problemow
    pozdr
    klechu

  • 6. Data: 2010-01-25 07:36:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    Diesel musi miec dobry akumulator i nie zamarzajace paliwo + sprawne swiece
    i nie ma prawa byc zadnego problemu z odpaleniem.

  • 7. Data: 2010-01-25 08:21:43
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    po trzech dniach stania pod chmurką wczoraj przy minus 24 odpaliła
    moja astreka G (2.0 DTI).
    Widok miny innych drajwerów na parkingu bezcenny.....
    Całe szczęście nikt nie miał kabli przy sobie :))))) mogłem spokojnie
    odjechać.

    --
    GregorY

  • 8. Data: 2010-01-25 08:30:59
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    J.F. pisze:
> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    Mój po 3 grzaniach świec i kręceniu z 6-7 sekund z wielkim telepaniem
    zaskoczył :D

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Wczoraj użyczałem prądu Pandzie multijet, niestety 50Ah odmówiło
    współpracy pewnie ze starości.
    Dzisiaj w robocie kolega mówi że jego Doblo multijet zaskoczyło za 2gim
    razem.

  • 9. Data: 2010-01-25 08:32:10
    Od: "luis" <c...@C...pl>

> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    Witam

    Mi odpalil za pierwszym razem (Mazda Ditd) przy - 28 C, ale zamarzlo
    sprzeglo:), musialem pare razy "podpompowac" zeby jako tako zaczelo chodzic,
    przy pierwszym wcisnieciu pedal na chwile zostal przy podlodze.
    Pozdr
    luis

  • 10. Data: 2010-01-25 09:22:24
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > współpracy pewnie ze starości.
    > Dzisiaj w robocie kolega mówi że jego Doblo multijet zaskoczyło za 2gim

    2 pandy multijet nie odpaliły, obie przebiegu pewnie nie mają większego
    jak 20.000 km ;)

    Pozdrawiam !!