  • 1. Data: 2009-02-24 18:29:29
    Temat: PC wyłącza sie samoistnie
    Od: marcin <m...@w...pl>

    Witam

    ostatnio wylacza mi sie komputer sam, tak juz z 2 razy w przeciagu
    tygodnia i nie chcial wlaczyc ponownie sie , dopiero po 20 minutach
    ruszylo

    sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

    w czym moze byc problem?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-02-24 19:36:11
    Temat: Re: PC wyłącza sie samoistnie
    Od: mamproblem <m...@g...com>

    On 24 Lut, 19:29, marcin <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tygodnia i nie chcial wlaczyc ponownie sie , dopiero po 20 minutach
    > ruszylo
    >
    > sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

    Może być w komputerze.

  • 3. Data: 2009-02-24 19:46:30
    Temat: Re: PC wylacza sie samoistnie
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "marcin" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > tygodnia i nie chcial wlaczyc ponownie sie , dopiero po 20 minutach
    > ruszylo
    >
    > sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

    Trudno to merytorycznie uzasadnic, ale ostatnio wiele tajemniczych defektów
    ustepowalo po wymianie zasilacza.

  • 4. Data: 2009-02-24 21:23:55
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    marcin pisze:
    > sprawdzalem speedfan i temperatury sa ok

    To nie sprawdzaj speedfanem tylko otwórz obudowę i zobacz czy wiatrak
    naprawdę chodzi.

    Jak jest chłodzony chipset płyty? Pasywnie czy aktywnie?

    Jaki masz zasilacz?
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |